מסיבת רווקות אקסקלוסיבית

מסיבת רווקות זהו אירוע חשוב מאוד עבור החברות בכלל ועבור הכלה בפרט. רגע לפני החתונה מעניקות כול החברות הטובות לכלה ערב בלתי נשכח, מלא בהפתעות, שחרור וכיף. :ישנן אינספור אפשרויות למסיבה שכזאת: ערב בבית הכלה או אצל אחת מחברותיה, צימר או חדר בבית מלון ללילה, מסעדה או דיסקוטק, להזמין חשפן, סקסולוגית או רקדנית בטן. האפשרות המפתה מכל , היא גם זאת שלרוב אנו נוטשים מפאת קיזוז הוצאות היא אפשרות מסיבת רווקות אקסקלוסיבית.

ההצלחה הגדולה של ערב שכזה טמונה במארגנת המסיבה היות והיא מכירה הכי טוב את הכלה ויודעת מה יעשה אותה מאושרת, בשיתוף הפעולה של כול המשתתפות ובהפעלה בה הן תבחרנה לאותו הערב. כשמארגנת המסיבה מתחילה בארגון היא עומדת בצומת דרכים האם לבחור בערב הקונבנציונאלי המקובל והרגיל או לבחור בערב אקסקלוסיבי אחר ושונה. באם המארגנת בחרה במקום למסיבת רווקות אקסקלוסיבי כאן נפתח עולם חדש מלא באפשרויות (לרוב גם מלא בכסף).

ראשית לפני שנכנסים בעובי הקורה מספר טיפים:

  1. טיפ ראשון: יש לקחת בחשבון מהו מספר הבנות שתשתתפנה במסיבה ולפי זה ניתן יהיה לבחור את המיקום, וההפעלה היות וישנם מקומות או הפעלות המתאימים יותר למספר מצומצם של בנות.
  2. טיפ שני: מסיבה אקסקלוסיבית דורשת בדרך כלל משאבים רבים יותר הן מבחינת נכונות הבנות והן מבחינה כספית, ואם חברה או שתיים יעקמו פרצוף אסור לתת לזה להרתיע ולשנות את התוכניות.
  3. טיפ שלישי: אל לשכוח כי מסיבה שכזו דורשת זמן רב יותר של תכנון וביצוע מאשר מסיבת רווקות רגילה, לכן עדיף להתחיל מוקדם יותר בארגון בכדי למנוע לחץ של הרגע האחרון.
  4. טיפ רביעי: לרעיונות למסיבה שכזו אסור שיהיו מעצורים, יש צורך בהרבה דמיון, יצירתיות ומקוריות וככל שיותר כך יותר טוב.

ועכשיו לקונספט המסיבה, לאלה מכן שאין להן מושג על מה מדובר.

כול היופי במסיבה שכזו הוא שהכול מותר ומה שבטוח שהכלה תהיה בהלם מהחוויה שתעבור.

להלן מספר דרכים מהנות ואקסקלוסיביות לערוך מסיבות רווקות או ערב גיבוש לנשים:

טיולים בחו"ל:

ראשית אפשר לצאת לטיול על יאכטה, יש הרבה דילים של שיט תענוגות לאזור מסוים כדוגמת יוון, כריתים, טורקיה וכדומה. אלו מספר ימים של פינוק וחוויה שלא תישכח לעולם. והכי חשוב הכול כלול, ככה שאין שום כאבי ראש, לא צריך לארגן מי תביא אוכל ומי אלכוהול, מה תהיה ההפעלה במרכז המסיבה וכדומה. כול שנשאר הוא רק ליהנות מהרבה אוכל, אלכוהול, נופים, שמש ומופע אורח שתמיד מתקיים בנסיעות מסוג זה. אם מדובר על טיולים אז בהקשר זה ניתן לקחת דיל זול ליעד בחו"ל טיסת צ'רטר ומלון לסופ"ש ארוך, ככה לא מפסידים הרבה ימי עבודה ומתנתקים קצת משגרת החיים. החוויה של מספר חברות, וכמובן עדיף שיהיה מצומצם, שנוסעות יחד לבלות בחו"ל היא אחרת ומהנה.

בחו"ל הכול מותר, לשתות, מסיבות, טיולים ונופים. אם נורא רוצים להתפנק אפשר לקחת דיל הכול כלול לחו"ל לקלאב מסוים. אפשר גם לנסוע יותר קרוב – לסיני או לירדן זו כמובן חוויה אחרת, התנאים הם לא מלון 5 כוכבים אבל יש כאלו האוהבות טבע, ים וחושות או בירדן מסלולי ג'יפים ונופים שרואים פעם בחיים. מקומות אקזוטיים נוספים הם גם אפשרות לדוגמא מפלי הניאגרה, שבוע בתאילנד בחופים או סובב איטליה בשבוע. לאלו הרוצות לקפוץ מעל הפופיק אפשר גם ניו-יורק, לונדון, פריז וכדומה.

אטרקציות בארץ:

כאן יש לא פחות אפשרויות, אפשר להתחיל את המסיבה ביקב בצפון, משם להמשיך לפיקניק למרגלות הכינרת ולקנח בסופ"ש בסוויטה במלון יוקרתי, או בצימר בטבע. אם מחליטים לעשות סופ"ש ארוך בצפון משלבים פעילויות מים כדוגמת קיאקים, אבובים, פארק מים לזכר הנוסטלגיה, טיול ג'יפים ואז מעין קמפינג- לינה באוהלים, על האש, מדורה וכדומה או מלון טוב למספר ימים. אפשרות נוספת היא לעשות טיול חופים בארץ להתחיל מהכינרת בלילה הראשון, במלון טוב עם כול האטרקציות מסעדות, פאבים ודיסקוטקים ולהדרים ובכול לילה לישון במלון באזור אחר ושם לבלות, לשתות ולטייל ואת סיום החוויה לערוך בסוויטה במלון במרכז. כמובן שאפשר לשלב שופינג, מה שנאמר אין גבול לאפשרויות, הכול בהתאם למצב רוח ולקלילות.

טיולי שופינג:

מי לא אוהבת לעשות קניות והרבה? למה לא להפוך את מסיבת הרווקות למספר ימי בילוי ושופינג. לעשות ממש מסלול כמו שעושים מחוף לחוף רק מקניון לקניון, לבחור את הקניונים הגדולים ולשלב קצת טיולים ופינוקים וכמובן בגלל שמדובר נניח ב- 4 לילות , בכול לילה מלון אחר.

אטרקציות של פעם בחיים:

אין יותר כיף מלהיזכר אחרי כמה שנים באיזה משהו פרוע שעשו החברות הטובות, דבר שלא תמיד ניתן יהיה לחזור עליו שוב. לדוגמה לעשות כול הבנות צניחה חופשית עם מדריך אישי וכמובן תוך כדי להסריט את זה למזכרת ולקנח במסעדה טובה ובערב פינוק וספא בבית מלון במרכז. פעילויות נוספות זה בנג'י, לשכור טיסה פרטית ליום אחד בשמי הארץ או באזור. לאלו האוהבות ספורט אתגרי גם סנפלינג, יום בצפון של קיאקים, אבובים ובננה זה כיף לא נורמאלי.

שחקנים וזמרים:

במידה והכלה מעריצה זמר או להקה מחו"ל ובמזל תאריך המסיבה נפל על חלק מסיבוב הופעות בחו"ל אפשר לטוס להופעה ולהישאר לעוד יום יומיים במקום. כך גם אם מדובר בלהקה או זמר מהארץ ללכת להופעה ולאחר מכן לילה בסוויטה בבית מלון עם כמובן יום ספא ופינוק לאחר מכן. כמובן שעם הקשרים הנכונים אפשר להזמין זמר אותו הכלה מעריצה למסיבת הרווקות, או להופעה אינסטרומנטאלית פרטית רק עבור הכלה וחברותיה. כך גם שחקן או שחקנית מחו"ל שאפשר להזמינם לארץ למפגש עם הכלה וחברותיה במלון או במיקום אטרקטיבי אחר, בטוח שמפגש כזה הכלה תנצור לכול חייה.

מסיבת מהפך:

מי לא אוהבת להיראות ולהרגיש יפה? אפשר לעשות יום טיפוח ויופי, לשכור סוויטה במלון להזמין, מעצב אופנה מפורסם שייתן הרצאה קצרה על אופנה ובצורה פרטנית ילביש וייתן טיפים לכול אחת מהמשתתפות בכלל ולכלה בפרט. אחריו תגיע מאפרת שתעביר סדנת איפור ותאפר את כול אחת מהמשתתפות וכמובן תלמד אותה איך כדאי לה להתאפר.

מעצבת שיער תיתן הרצאה על שיער איך לטפל ולטפח אותו ולמי שתרצה היא גם תעשה תספורת. לקינוח, תגיע מניקוריסטית שתעשה לכול אחת מהבנות מניקור ופדיקור. את היום הנשי הזה ניתן יהיה לסיים בערב של ספא, ג'קוזי ומסאז' עם שמנים.

כך שמגוון האפשרויות למסיבת רווקות אקסקלוסיבית הוא גדול, זוהי מסיבה בלתי נשכחת, מקורית ומה שבטוח שהכלה תהיה בהלם ולא תשכח מסיבה שכזו אף פעם.