הכנה לצילומים - רגע לפני החתונה

מזל טוב! היום הגדול מתקרב, ולפני שתרגישו הוא כבר יהיה מאחוריכם. מה שיישאר הם בן או בת הזוג, זיכרונות, וכמובן תמונות. לכן כדאי להשקיע בצלם איכותי, והכנה כלשהי לקראת הצילומים.

שלב האיפור – רצוי מאד לעבור איפור ניסיוני כמה ימים לפני האירוע, לנסות את החומרים והסגנון, כדי להימנע מהפתעות, לחץ ועוגמת נפש הכרוכים באיפור חדש ביום החתונה. לרוב איפור לחתונה שונה וכבד יותר מאיפור יומיומי, נחוץ זמן להתרגל, ולהחליט אם אכן אתן מתחברות לאיפור או רוצות משהו אחר.

כאן המקום לצאת בקריאה לכל המאפרים והמאופרות: אמנם זו חתונה, אמנם הכל נוצץ, זוהר, מלכותי וגדול מהחיים, אך אתן לא חייבות להיראות כמו מלכת דראג במופע מחווה לפרסיליה מלכת המדבר. גם כאן איפוק מסוים יתרום לתמונות אלגנטיות ויפות וכן, כדאי גם שתזהו את עצמכן בתמונות ולא תשאלו את עצמכן מי היא אותה מסכה מטויחת המחייכת פה, עטורת נצנצים וריסים מלאכותיים באורך 20 ס"מ.

לסיכום, איפור ניסיון – לחיסכון בזמן ועצבים, ולתוצאה מושלמת עבורך.

בתהליך האיפור יש לזכור שהוא אמנם אמור להתאים בעיקר לערב, אולם לעיתים קרובות התמונות המקסימות ביותר הן דווקא מהצילומים שלפני החתונה, שנלקחים בשעות בין הערביים. האור הרך והחם מעניק תוצאות יפהפיות ורומנטיות במיוחד. ובכלל – אור הוא מרכיב קריטי בצילומים ובאיכותם, ולכן שימו דגש על צילום בשעות אחר הצהריים, בהן האור מיוחד, ועל איפור במקום מואר, שיתאים לאור שיהיה בצילומים.

באשר לצילומי הזוג, אל אם כן הנכם דוגמנים מקצועיים, רוב הסיכויים שאינכם רגילים לדגמן, להיות נינוחים ולהתמסר למצלמה. זה בסדר, זה נורמלי וטבעי. טיפ חשוב להשתחררות לפני המצלמה – שתו קצת יין לפני הצילומים. מספיקה חצי כוס ואתם במקום אחר, יותר משוחררים וגם יותר נהנים. עוד רעיון – הזמינו לצילומים חבר או חברה טובים וכיפיים, כאלה שמצחיקים אתכם, והפכו את כל האירוע לשלב משעשע ונינוח לפני החתונה.

הצלם יבקש מכם לעמוד בפוזות שאולי תחושו בהן מוזר, אפילו מגוחך. נסו לסמוך עליו – אם הוא צלם טוב, הוא ידע לתפוס אתכם ברגע טבעי. וחוץ מזה – תמונה גרועה תמיד אפשר להשמיד, אז למה לא?

הגענו לחלק שעשוי להעיק (אבל לא בהכרח!) – הצילומים המשפחתיים. נכון, זו החתונה שלכם, אבל לא מגיע להורים ולסבים מעט נחת? תמונה יפה לתלות בסלון ולהתגאות? כאן מומלץ בחום לבקש מהמשפחה הקרובה להגיע מוקדם יותר, כרבע שעה לפני שאר האורחים, ולהצטלם בנחת ובלי לחץ. כך תוכלו להבטיח צילומי משפחה רגועים ומסודרים, ולשמח את כולם.

ולחתונה עצמה – כאן אנו סומכים עליכם שפשוט תהיו שם, תיהנו, תשתוללו, תהיו הכי שמחים ויפים שרק אפשר, וכך תתקבלנה תמונות נהדרות וזיכרונות קסומים.