לופט בקריות
קרדיט: loftanza.co.il

ימי הולדת הם תמיד סיבה למסיבה. ארגון מסיבת יום הולדת נובע מהרצון לחגוג עם ולחתן או כלת השמחה, להראות להם את האהבה שמקיפה אותם ולחגוג את היום בו הם נולדו. לכן, כאשר מארגנים ימי הולדת מחפשים דרכים מגוונות וייחודיות כל פעם, בכדי להצליח לשמח ולהפתיע את חתן או כלת השמחה. השכרת לופט בעבור חגיגות ימי הולדת, במיוחד לימי הולדת מיוחדים כמו בר או בת מצווה, גיל 16 כלומר סוויט סיקסטין או יום הולדת 18 המסמל כניסה לעולם המבוגרים הוא בחירה ייחודית, המאפשרת מגוון רחב של אפשרויות- בריכה, מוזיקה ללא הפרעה וחגיגה עד איזו שעה שרוצים. השכרת לופט בקריות לאלו הגרים באזור הקריות וחיפה יכולה להתאים למסיבת יום הולדת ייחודית ומהנה.

לופטנזה לופט הוא לופט לאירוח אירועים ומסיבות אשר נבנה תוך הקפדה על הפרטים הקטנים, בסטנדרטים גבוהים ובאבזור מלא ויוקרתי. הלופט מתאים לאירוח מגוון רחב של אירועים ומסיבות וניתן להנות מפרטיות, שקט ומתקנים ברמה גבוהה.

לחגוג את סיום חיי הרווקות

גם החתן והחברים הקרובים אליו, כמו הכלה וחברותיה, חוגגים את סיום הרווקות של החתן והתחלת חיי הנישואין. לרוב מסיבת רווקים כוללת את החברים הקרובים של החתן, יחד עם מוזיקה טובה, אוכל ואלכוהול. מיקום האירוע חשוב לא פחות מהאירוע העצמו. בחירה של לופט למסיבת רווקים היא בחירת למיקום אידיאלי שכן ניתן למצוא לופטים בהם יש בריכה או ג'קוזי, עמדת גריל, מקומות לינה ומתקנים אחרים כמו שולחן ביליארד וטלוויזיה. הייתרון בלופט לאירוע מסיבת הרווקים היא כי ניתן להפעיל מוזיקה ללא הפרעה ותלונות מהשכנים, להישאר עד איזו שעה שרוצים ולהנות מפרטיות מרבית. בנוסף, בלופט ניתן למצוא גם מטבחים מאובזרים המשמשים את האורחים וניתן לאחסן בהם אלכוהול ואוכל. מרבית הלופטים מצוידים גם במטבח קטן בו ניתן לאחסן את האלכוהול והאוכל ולהנות כל הערב ממנו.

לבחור לופט נכון

לופט למסיבת יום הולדת היא הבחירה האידיאלית שכן הוא מאפשר מרחב אטרקטיבי ומאובזר למגוון רחב של נושאים לימי הולדת. הוא מאפשר גמישות בסוגי החגיגה, פרטיות וכמובן- להשאיר את כל הבלגן במקום אחר ללא צורך בארגון הבית לאחר מכן. חשוב מאוד לבחור לופט בהתאם לכמות האנשים, סוג האירוע והמתקנים הנחוצים הרצויים לחגיגה. בנוסף, מומלץ לבחור בלופט אשר מציע מתקנים באיכות גבוה. מחיר הלופטים משתנה לפי מספר פרמטרים. מיקום- למשל לופט בחיפה יהיה ככל הנראה זול יותר מלופט בתל אביב, היצע החבילה והמתקנים- כדוגמת בריכה וג'קוזי, חבילת אירוח ועוד וכמובן גם תאריכי ההשכרה- יום בשבוע או עונות, שכן מחיר ללילה באמצע שבוע יהיה זול יותר ממחיר בסוף השבוע.

לופטנזה לופט הוא לופט לאירוח אירועים ומסיבות אשר נבנה תוך הקפדה על הפרטים הקטנים, בסטנדרטים גבוהים ובאבזור מלא ויוקרתי. הלופט מציע פרטיות, ג'קוזי מתקדם, חצר עם עמדת גריל, מטבח מאובזר ומערכת שמע מתקדמת לחוויה מעצימה.