שייט רומנטי פעילות מיוחדת

שייט רומנטי הוא פעילות מיוחדת ועתיקת יומין, השנים עוברות חולפות והשייט הרומנטי נשאר פעילות אותנטית ומיוחדת בין זוגות אוהבים, אולי בגלל הפשטות של הפעולה, ואולי בגלל האינטימיות.

השנים עוברות, מתחלפות, ואנשים ממשיכים לעסוק בשייט, לא הרבה משתנה דווקא בגזרה זו, לא רבים האנשים שיעזבו את פרקטיקת השייט ברגע שהחלו אתה. אנשים על גבי גלים, בספינות, ביאכטות, בסירות ועוד כלי שיט רבים נאבקו עם איתני הטבע, כמו גם שטו ברוגע על גבי מים שקטים. אין הרבה פעילויות שכאלה, שמאפשרות עיסוק של האדם מול הטבע, במיומנויות ייחודיות. לא כל אחד יכול להיכנס לסירה ולהרגיש מיד בנוח. יש דרך ארוכה לעשות, הרבה טעויות ובעיות, לפני שמתרגלים ומצליחים לשוט כמו שצריך.

מעניין לחשוב על הרומנטיקה ככזו. שהרי גם כאן צריך מיומנות, חשוב גם להכיר ולהיות מחוברים לעשייה ולהרגשה בתוך עשייה זו. אי אפשר לזלזל, לעשות מהלכים אוטומטית. למרות זאת, ואולי בגלל זה, דווקא השילוב בין רומנטיקה לשייט, כלומר שייט רומנטי, לא דורש מיומנות רבה כל כך, אלא דווקא הראשוניות שבמעשה היא המיוחדת והמושכת באטרקציה מיוחדת זו. אלמנטים של השקה בין בתי הפעולות מקרבים ביניהן, ושייט הרומנטי מביא איתו את היתרונות והייחוד לש הרומנטיקה מחד, ושל השייט מאידך.

בילויים יוצאי דופן

זוג שט לו בניחותא על גבי מים שקטים, האהבה פורחת והשניים עוברים מגדה לגדה או לאורך הנהר ומרגישים קרובים כל כך האחד לשנייה. השיט הוא מקרב, הוא שקט והוא מרגש בגלל שאין אף אחד אחר בעולם מלבד בני הזוג כאשר הם בשייט זוגי. השייט הרומנטי מביא איתו יתרונות שלו נמצאים בדרך כלל בבילויים משותפים של זוגות, וגם כשכן לא באופן טבעי. הטבע משחק כאן תפקיד, כוחם של המים השקטים, הגונדולה והגונדולייר שעליה, להשרות תחושת אגדתיות ללא מלאכותיות, אלה הדברים שהופכים את השיט הרומנטי למיוחד

רומנטיקה מעודדת שייט והוא מעודד אותה

הרומנטיקה באה לידי ביטוי בשיט פעמים רבות בתור הצעות נישואין מיוחדות, אזכורים של ימי שנה או דייט חשוב ומכריע. יש קסo מסוים בשייט זה, והוא נותן נופך של אגדתיות ושל נעימות בפעילות של בני הזוג, ואין לו מתחרים באופן בו הוא מביא אתו את הרגשת סיפור האגדה. שייט רומנטי הוא מיוחד בפשטות וביופי שבו.

השכרת יאכטה היא פעילות מיוחדת עבור מי שמחפש פשטות ורוגע ולהרגיש קרוב שוב. בשקט, בלי להתיימר ולנסות להרשים אחד את השני ואת כל מי שמסביב, בפעילות כמו בשייט אפשר להתחבר ולהרגיש את אהובת ליבך קרוב אליך. לכן אנחנו רואים שוב, גם אחרי מאות שנים, את השייט המסורתי והמוכר שומר על מקומו על פודיום הרומנטיקה.