צילום מיקום החתונה - מקום אחד מגוון תמונות

בסופו של דבר מקום החתונה הוא מקום אחד, אך ניתן להפיק ממנו כמות גדולה תמונות מגוונות ומעניינות. ניתן גם להתחיל עוד לפני מקום האירוע, שלב ההכנות. רבים הצלמים אשר בחיפושים אחר מגוון לוקיישנים מעניינים לצילום האירוע. צלמים אלו מתישים עצמם במרדף עוד לפני תחילת האירוע. מרדף אחרי לוקיישנים לצילומי ההכנה הוא לאו דווקא הכרחי, ניתן גם במקום אחד ופשוט לצלם מגוון תמונות.

אין תמיד צורך באתרים מעניינים לצילומי ההכנה לעיתים ניתן אף להסתפק במקומות פשוטים ביותר, לדוגמא רק בחלון. כן, מפתיע כמה שיישמע בעזרת חלון ניתן להשיג תמונות נהדרות. כל מה שצריך זה רק חלון מואר אשר יאפשר את החיבור שבין האור לתמונה.

רצוי שהחלון יהיה עם נוף יפה כמו כרי דשא בעלי צבע ירוק עז או ים בצבעי כחול- טורקיז. ניתן לשלב עם החלון פרטים קטנים של הכלה כגון הטבעת, הנעליים, זר הכלה, השמלה. ניתן לארגן שולחן קטן ליד החלון ועליו להניח את הפריטים השונים. כאשר מצלמים צריך לקחת בחשבון את כמות האור אשר תידרש לצילום. כמו כן, צריך לחשוב על המרחק בין האביזרים לחלון וכדאי גם לצלם במספר זוויות כך שיהיה מגוון תמונות אשר עם שילוב האור כל תמונה תיראה שונה וייחודית. לאחר מכן ניתן לשנות את סדר הפריטים ומיקומם ולהתאים מחדש.

חשוב לזכור כי במקרים של צילום אירועים אי צילום שמלת הכלה לא מתקבל על הדעת. זוהי אחת התמונות שצלם החתונות אסור לפספס. ניתן לתלות את השמלה בזהירות ליד החלון. אם החלון פתוח או סגור תקבל תמונות שונות בהחלט. התאורה תשפיע באופן שונה לחלוטין על התמונה. כמו כן, גם אם הוילון פתוח או סגור ישפיע באופן שונה על התאורה.

בנוסף ניתן לצלם את הכלה כאשר האור היוצא מן החלון משתקף על פניה וישווה לה מראה מוזהב וזוהר. זוהי תמונה כאשר הצלם נמצא בתוך הבית אך ניתן גם לצלם מחוץ לבית. הכלה עומדת בתוך הבית כאשר החלון או הווילון מהווים מעין מסגרת לתמונה. לאחר מכן ניתן לצלם גם את הכלה או את הזוג כאשר הוא נפגש לראשונה ביום החתונה, מחוץ לבית ליד החלון כאשר החלון מהווה מעיין תפאורה מעניינת לתמונה.

לסיכום, גם בצילום יום החתונות אין צורך לרדוף אחר אתרים אטרקטיביים, אלא ניתן להשתמש במשאבים הפשוטים הסובבים אותנו. בזוויות הנכונות, בתאורה הנכונה התמונות יצאו טובות ביותר.