הרגע שלפני - מקומות לצילומים לפני החתונה

הגיע יום החתונה. לפני החופה עצמה וההגעה לאולם מגיע השלב החשוב באמת. התמונות שמצולמות לפני ובדרך כלל באתרים מעניינים. אתם בטח שואלים את עצמכם למה זה החלק החשוב באמת? אז התשובה היא שבגלל שבמהלך השנים מה שנשאר מהחתונה זה בעיקר הזיכרונות מהאלבום, ובדרך כלל התמונות המעניינות הן המרגע שלפני.

ההמלצה הכי טובה היא שתבחרו מקום ששניכם אוהבים. מקום שבאיזושהי מידה משקף את הזוגיות שלכם. זה יכול להיות המקום בו נפגשתם לראשונה, המקום בו התנשקתם לראשונה או המקום בו פגשתם את הורים האחד של השניה (אבל זה יהיה קצת מוזר). בכל אופן מקום שיעורר בכם זיכרונות טובים ורגשות. המקום יכול להיות גם מקום שמאד אהוב על אחד ממכם. אם למשל אחד מבני הזוג אוהב מאד לששחק כדורגל גם מגרש יכול להיות אתר מעניין לצילומים. ניתן גם לבחור מקום שחשוב לשניכם בסיגנון הכותל, העיר העתיקה או בתי כנסת עתיקים.

בכל אופן, יכול להיות גם מקום שלא קשור דווקא לעברה משותף או הפרטני שלכם אלא מקום ששניכם מסכימים עליו כאתר מוצלח ופוטוגני. חוף הים למשל. חוף הים מקום שאין עוררין עליו כמקום יפה וניתן לעשות בו תמונות מאד טובות יפות. יתרה מזאת, הטבע מצטלם תמיד טוב כך שתמיד ניתן להגיע לפרדסים או לשדות ולערוך את יום הצילומים במקום. כמו כן רצוי לתאם את הצילומים עם מועדי הפריחה על מנת למנוע מצבים לא צויים כגון הגעה לפרדס לא בעונה כך שאין פריחה ועלווה והעצים קירחים לגמרי. כך שאם מועד החתונה שלכם חופף למועד הפריחה של חמניות- זכיתם.

אם בכל זאת נמאס לכם מכל המקומות ה'רגילים' לצילומים, למרות שלפעמים רגיל זה גם מיוחד, ניתן לעבור לאתרים מיוחדים. גם אתר בנייה לעיתים יכול להצטלם יפה. או לדוגמא אם שניכם אוהבים לכייף אז אפשר להצטלם גם בלונה פארק או באתר הסקי של החרמון. במידה ושניכם אוהבים ספורט אתגרי אתם יכולים להצטלם תוך כדי צלילה, צניחה חופשית, דאונים, סנפלינג, אופנועים ועוד. רק חשוב לזכור שמאחר ומדובר ביום החתונה רצוי לבוא בריאים ושלמים בדגש על שלמים..

אם החלטתם להתחתן בחורף וייתכן ויירד גשם רצוי לבחור על אתר מקורה. אם בכל זאת אתם רוצים להצטלם במקום בחוץ וגם יורד גשם, אתם יכולים ללכת לסטודיו של צילום אירועים ולבקש שייארגן לכם את התפאורה המתאימה.

בכל מקרה, מאחר וזהו היום שלכם תזכרו שאתם יכולים להגשים את הלומות הפרועים ביותר שלכם וכל מה שנותר לכם זה רק לבחור מקום, אז שיהיה במזל טוב!