מבין כלל הטקסים שנחווה יחד כמשפחה, הברית היא ללא ספק אחד מהמרגשים ביותר. בין אם מדובר בבן ראשון או אם כבר עמדת במעמד הזה בעבר, אין ספק שמדובר בהזדמנות חשובה לחגוג עם כל האנשים החשובים לנו על כניסת החבר החדש אל משפחתנו.  כדי לציין את הרגע המשמעותי בדרך מיוחדת, חשוב שנשקיע במיקום.  Angus Events מזמינה אותך לתכנן אירוע בוטיק באווירה פסטורלית ועם חגיגה של טעמים. עם ניסיון של מעל עשור בהפקת אירועים, צוות מיומן המעניק לך שירותי בוטיק מותאמים אישית ואוכל של מסעדת שף – ממתין לך אירוע קסום.

ההכנות לקראת האירוע הן רבות ומגוונות. עלינו למצוא מוהל מקצועי ואמין, לבחור בקייטרינג ברמה גבוהה ולמצוא מתחם שיכבד את המעמד. את כל המשימות הללו, עלינו להשלים תוך 8 ימים. כדי לכסות את רוב המשימות בקלות, מומלץ לבחור במיקום שיוכל לטפל עבורנו ברוב הסידורים. כדי לחוות אולם אירועים לברית ברחובות והסביבה שמעניק את המענה השלם לאירוע, יש לפנות אל הכתובת הנכונה; אנשי המקצוע שילוו אתכם לאורך כל הדרך.

חוויה בלתי נשכחת לחובבי הבשר

לאלו מאיתנו שנתח עסיסי ואיכותי הוא התגשמות כל השאיפות, ממתין ערב של תענוג. אם כבר חיפשנו מקום לאירועים ברחובות, למה שלא נבחר במסעדה שתוכל להעניק לנו חגיגת בשרים ייחודיים. עם שפע של נתחים שעברו תהליך יישון ייחודי, מנות אסאדו אותנטיות וייחודיות ופלטות בשרים מעושנים עשויות ביד אמן, זוהי הזדמנות לחגוג בדיוק כמו שאנו אוהבים.

גם לצמחונים והטבעונים שבינינו, ממתינות בתפריט מנות יצירתיות וטעימות שיאפשרו לכל אחד למצוא את עצמו ולבלות. עם פתיחות מפנקות ויצירתיות, מגשי מתוקים מפנקים לשולחן ומשקאות אלכוהוליים כיד המלך, יש לך מסעדה לבריתה במרכז הארץ שתהפוך כל אירוע לחוויה קולינרית של פעם בחיים.

מתחם ייחודי לכל אירוע

המסעדה מכילה עד 180 איש ומאפשרת לך לערוך אירועים קטנים ומיוחדים שמתאימים במדויק לעולם התוכן ולצרכים שלך. לא משנה ממה מורכבים החלומות שלך, הצוות המנוסה והמיומן שלנו יסייע לך להגשים אותם כדי לתת לך את האירוע שתמיד רצית. אם רצית מסעדה לחגוג יום הולדת עם בשר טוב ואווירה מיוחדת או להפיק אירוע מפנק ואינטימי, אנו עומדים לרשותך לכל מטרה ונשמח לקחת חלק בשמחה שלך. צוות Angus Events ישמח להשיב לכל שאלה שעשויה לעלות לך אודות המיקום והאפשרויות העומדות לרשותך במסגרתו. לקבלת מידע נוסף ותיאום אירוע, ניתן להתקשר כעת למספר 08-9396177 ונסייע לך לתכנן את האירוע מא' ועד ת'.