קרדיט: Canva

מקומות עבודה שונים זקוקים לעובדים משלל סיבות, אם בגלל תחלופה גבוהה ואם בגלל פרויקטים שונים ומזדמנים. לפעמים מחפשים עובדים אבל לא מצליחים למצוא התאמה מוחלטת ולכן יש צורך במילוי מקום זמני עד שימצאו מישהו אחר, ולכך באמת כבר לא רצוי להקדיש יותר מדי זמן חיפושים. לכל הבעיות האלה מתאימה עבודה זמנית של עובדים שיכולים למלא מקום בכל תפקיד שאליו הוכשרו, מבלי לחייב את מקום העבודה להעסיק אותם בקביעות או להתחייב אליהם אם מתברר שהם אינם מתאימים לכם מסיבות שונות. בדיוק בגלל זה קיים תיגבור מאגר כח אדם שמציע לכם כוח אדם איכותי ומקצועי לכל מטרה, מבלי להתחייב ליותר מאשר לתקופה או לפרויקט שלו אתם מגייסים עובדים. אם יתברר שהעובדים של המאגר מתאימים לכם בכלל ולאורך זמן, תמיד קיימת אפשרות לשכור אותם למשך התקופה. חברת "ביזנס קלאס דיילות" מעמידה לרשותכם את כוח האדם המיומן והאיכותי שלה למטרת העסקה זמנית או קבועה, לפי נוחותכם.

גם לפרויקט זמני דרושים עובדים מיומנים

עובדים זמניים לא תמיד נחשבים לעובדים מיומנים בגלל קוצר הזמן שבו מכשירים אותם למטרה ממוקדת כמו פרויקט או החלפת מקום. לכן, ככל שיש כוח אדם שהוא בעל יכולות טובות להתברג בכל תפקיד ולמלא מקום עם מינימום השקעה בהכשרה שלו, כך טוב יותר למעסיק שנהנה מכך. כח אדם זמני טוב באמת הוא כזה שצובר ניסיון בתפקידים שונים ובשל כך יכול להיות מוקפץ מהיום למחר לכל תפקיד דומה ולהיות יעיל בו לא פחות מעובדים קבועים. כדי לפתור את בעיית התחלופה הגבוהה אפשר להתנסות בעובדים זמניים ממאגר כוח האדם ולהחליט גם אם הם מתאימים לכם לתקופה ארוכה יותר הודות לכישורים המקצועיים שלהם. ככל שהם יעילים יותר הם עוזרים יותר ופוטרים אתכם מהצורך למיין אין ספור קורות חיים כדי למצוא את המועמד המתאים. דיילות החברה יכולות לעשות את כל מה שנדרש בתפקיד זה במיומנות גבוהה ולסייע לכם בכל פרויקט.

אמינות ויעילות

עובדות אחראיות שמאיישות תפקידים שונים באופן זמני חייבות להיות אמינות ומיומנות מקצועית כדי להשתלב מהר בתפקיד גם לטווח זמן קצר. בגלל זה עובדות חברת "ביזנס קלאס דיילות" עוברות מיונים קפדניים ומוכיחות את עצמן בשטח כדי להתאים לכל מעסיק שדורש עובדות זמניות לכל תפקיד שנדרשת לו מחליפה. אם הן מצליחות למלא את התפקיד בנאמנות ובמקצועיות הן יכולות גם לעבוד להעסקה קבועה, כראות עיניכם ולפי הצורך שלכם בעובדות חדשות. חברת ביזנס קלאס דיילות מעמידה לרשותכם כח אדם זמני, דיילות ייצוגיות וכן, צוות מיומן של עובדי תפעול אחראיים, סורקים ועובדי קבלה.