כך בוחרים תקליטן

שלום לכם ברוכים הבאים לשאלון עם פרסים! השלימו את כל המשפטים הבאים: בבית התפילה האדם ההכרחי יותר מאחרים הנו… כל הכבוד לכם! שליח הציבור. במרכז הרפואי? טוב! הרופא המטפל. ומה בנושא חתונה? מיהו האיש שאם הוא לא יהיה המסיבה פשוט לא ישאר דומה? במקרה ש השבתם תקליטן, שיחקתם אותה. 3 הצלחות מתוך 3 שאלות.

אל תתנו למארגני אירועים, חברות קייטרינג ומעצבי חתונות לשגע לכולם את הראש. אירוע, ובייחוד חתונה, נדרש להיות, יותר מכל דבר אחר, שמח, ומי אם לא תקליטן יקח אחריות לשמחה של כל אחד?

תקליטן – שום שמחה כלשהי לא שווה משהו בלעדיו

לאנשים רבים מגמה להמעיט בעיסוק התקליטן, במחשבה מוטעת ש"כמה כבר מסובך לשים מוסיקה באירוע?". במציאות, תקליטן הוא די הרבה מעבר לזה. אמנם מצויים לא מעט חאפרים שזה, כמעט, מה שהם בתכלס עושים, אבל תקליטן בעל ניסיון הוא למעשה אחד ש"חש" את הקהל שלו, שחי את אותן התגובות שלו, ולא אחד שמגיע עם טבלה מוכנה מראש ולא מביט ימינה ושמאלה.

מאות תקליטנים ישנם בישראל, ועשרות רבות מאוד מהם מציעים רזומה מרשים של חגיגות, הפקות וחתונות

אולם הדבר שיותר נחוץ, זה לראות כמעט כל תקליטן שהינכם חושבים להשיג למסיבה שלכם, בעיניים. אין להסתפק בקלטות, דיסקים ודמואים למיניהם. לבוא לחגיגה, לצפות האם הנו עומד בהבטחתו להקפיץ את כל האורחים ולהרים את הבעייתיים מהכיסאות, לנסות לבחון אם הוא 'נעול' על אותו סגנון מסוים של מוסיקה עיקרי ומציג מעט מאוד את היתר, ולשים לב אם קרה ש הוא למעשה מקשיב לדרישות האורחים ולתגובות שלו.

"מחלה" נפוצה של תקליטנים רבים ומגוונים היא חוסר הקשבה לרצונות של החתן והכלה. ישנם כאלו שלא יודעים כיצד אתם יכולים ללא כל מוסיקה מזרחית, ואחרים דווקא אוהבים לקפוץ ולהרקיד תוך שימוש שירים באנגלית. בסופו של דבר, עם כל האמון לניסיון והיכולת המוצגת, מי שיש לו המאה הוא בעל הדעה ותקליטן טוב הוא זה שמאזין, ומבצע, את כל הנדרש של בעלי החגיגה.

עלויות השכרת תקליטן למסיבה משתנה בין חמשת אלפים ל-עשרת אלפים ₪ ברוב המצבים. תוכלו ואף כדאי להתמקח.