צילום בת מצווה

בת מצווה – קו התפר שבין ילדה לנערה, מאורע מרגש וחד פעמי שראוי לנצור שנים אחר כך ולהיזכר, וגם להינות ממנו תוך כדי……

צילום של בת המצווה, היקרה שלכם, על ידי צלם המתמחה בצילום אירועים אינו רק מזכרת מקסימה מגיל שעובר כל כך מהר (זוכרים שרק לפני כמה ימים, כך נדמה, היא היתה תינוקת מתוקה שרק מתחילה ללכת?), אלא גם חוויה בלתי נשכחת להורים הגאים וכמובן לכלת השמחה עצמה.

מן הסתם הנערה רגילה להצטלם, באירועים, במסיבות, עם המשפחה, עם החברים, אך צילום אמנותי מיוחד לכבוד בת המצווה, על ידי צלמת מקצועית המתמחה בצילום ילדים ואירועים, יעניק איכות וזווית חדשה לגמרי לכל מושג הצילום.

ההמלצות שלנו לגבי צילום בת מצווה פשוטות אך חשובות:

מיקום – חישבו על אתר כיפי, יפה ונעים בו אפשר לערוך את הצילומים. זה יכול להיות בטבע או בעיר, בים או בשדה, או במקום מפתיע ומקורי כיד הדמיון הטובה עליכם, כמו פיצוציה או תחנת רכבת (בהסכמת עובדי המקום כמובן). לעומת זאת, ישנו יתרון משמעותי לצילום בתוך סטודיו, בו תנאי התאורה, הרקע, הזמן והשקט תורמים לצילומים אידאליים בהם הצלמת ונערת בת המצווה יוצרות יחד את כל מבנה הצילום.

הכנות – זכרו, בת מצווה זה לא חתונה. כלת השמחה אמנם נרגשת ומקסימה, ורוצה להיות מלכה ליום אחד, וכך גם מגיע לה. אך אני ממליצים שלא להגזים עם איפור ובגדי נשף מפוארים, אלא דווקא לתת ליופי הצעיר את קדמת הבמה, ולדאוג לאיפור עדין וטבעי ככל האפשר.

איך מצטלמים? – מנסיוננו, ההורים מופתעים פעם אחר פעם מהטבעיות והפתיחות של הנערות אל מול המצלמה. לעיתים קצת קשה להיפתח בהתחלה, אך במשך הצילומים, עם הכוונה מתאימה ורגישות של הצלמת, בנות המצווה רוקדות, משתוללות, מדגמנות והופכות לידידותיה הטובות של המצלמה. חשוב ליצור אווירה תומכת נינוחה וכיפית, ללא לחץ, לסמוך על הנערה שתצליח להצטלם בדרכה שלה, ועל הצלמת שתיצור אמון ונינוחות ותנחה את המצולמת להפקת צילומים מדהימים.

זכרונות – את הצילומים ניתן לערוך בבוק בת מצווה מקצועי ואמנותי, ספר יפהפה ומלא בזכרונות מתוקים. אפשר להוסיף לעריכת הספר אלמנטים רבים ומלאי השראה ודמיון, כמו צילומים מתקופת הילדות, צילומי המשפחה, מרכיבים המשקפים את האופי המיוחד של כלת השמחה, כמו זמרים אהובים, תחביבים ודברים אישיים שיוסיפו קסם וירבו שמחה בעתיד כאשר תשבו ותדפדפו בבוק. כמובן שאפשר לקבל את הצילומים גם בפורמט דיגיטלי, לערוך אותם במצגת, להוסיף קטעי וידיאו ועוד ועוד…

מחפשים צלם איכותי ומקצועי לצילום בוק בת מצווה – תכלת צילום ברמה אחרת לשירותכם
052-5640012.