אירועי קונספט – בעקבות הפנטזיה

יש התרגשות גדולה באוויר, משהו אחר קורה. עיניי האורחים מנצנצות, הם מלאי פליאה והשתוממות, והפה נפער בתדהמה…

אירוע קונספט הוא אחד ויחיד מסוגו ואין עוד כמוהו. זוהי חוויה יוצאת דופן, יצירה של סיפור ופנטזיה סביב מוטיב מרכזי מוביל. הכי מקורי, הכי מפתיע, הכי מלהיב והכי מדהים…אירוע בלתי נשכח, המשאיר אחריו טעם טוב וזיכרונות לשנים.

אווירת האירוע מתגבשת סביב רעיון, אליו מותאמים התוכן, העיצוב, התפאורה, הקולינריה וכל שאר הפרטים, המתלכדים למראה יצירתי שובר שיגרה ושופע אווירה, שמבטא ומייחד אתכם מתחילת האירוע ועד סופו.
המבחר עצום והאפשרויות אינסופיות: אירוע שכולו בלבן או אירוע מימי הרנסאנס… בוסתן ורדים, המולין רוז', ערב ספרדי, פנטום האופרה, שמלות ערב משתה המלך, קרנבל …אי קאריבי, על שפת הים, אירוע בסגנון מצרי, פנטזיה במדבר…אלף לילה ולילה, החלל החיצון, וולט דיסני…אירוע כפרי, תאילנדי, יווני או יפני…אירוע קסום, אירוע מהאגדות, אירוע טבע ושאנטי…אירוע ברוח שנות ה-20', ה-40', ה-60', ה-70'…

הכל אפשרי, כשעוסקים בתחום של הפקת אירועים מיוחדים הכל בהישג יד, רק תבחרו ותצביעו על מבוקשכם. אין דבר שאינו ניתן. הדמיון חסר הגבולות, הכישרון, ההשראה, הפתיחות והמקוריות שלנו יצרו עבורכם את האשליה המושלמת, הפנטזיה והאגדה. הם המפתח שלכם לאירוע הקונספט המיוחד, שיעורר את ה- WOW של כולם.

אירועי קונספט נערכים באתרים שונים ומגוונים: בחללים סגורים, כמו אולמות, גני אירועים, מוזיאונים, וילות פרטיות, ובלוקיישנים פתוחים בעלי ערך מוסף, כמו אתרי מורשת והיסטוריה, גנים לאומיים, חוף הים, המדבר, פרדסים ופארקים וכל שטח פתוח אחר ההולם את הקונספט המרכזי סביבו נבנה האירוע.