קייטרינג חלבי - לאכול נכון בלי בשר

כאשר בוחרים לערוך אירוע, אחת השאלות החשובות ביותר שאנו שואלים בתור מארחים, היא איזה קייטרינג להזמין לאירוע ?. אנו יודעים הרי, שלא רק אנו שואלים שאלה זו, אלא גם האורחים מעוניינים לדעת, איזה אוכל יהיה באירוע. שכן מה לעשות, לעיתים האירוע, הוא איננו רק לשם האירוע, לעיתים סוג האוכל המוגש בו, יכול לשנות את כל אופי וטיב האירוע.

כיום, בניגוד לעבר, ישנה אופציה לבחור קייטרינג, שמותאם לסוג אוכל מסוים, ולרצוננו כמארחים. כמובן, שאנו נבחר סוג קייטרינג אשר מתאים לנו כמארחי האירוע, ובהתאמה למה שנדמה אשר יתאים לרוב האורחים שלנו. אחת האופציות שעונות להגדרה זו, הוא קייטרינג המגיש רק אוכל חלבי.

היתרון בקייטרינג זה הוא משולש. ראשית, עבור שומרי הכשרות, רוב הסיכויים שקייטרינג כזה יענה על כל דרישות הכשרות, ולא יהיה חשש שמא האוכל איננו כשר. שנית, עבור הצמחוניים שבאורחינו, לא תהיה בעיה של בחירת אוכל באירוע. הם יוכלו לבחור כל דבר ללא חשש. שלוש, אם נבחר קייטרינג חלבי, נוכל להגיש מגוון רחב של קינוחים, זה מתקשר כמובן לעניין הכשרות, שכן אם אנו מגישים אוכל בשרי, הרי שמגוון הקינוחים יורד, ולא פעם גם טיבו יהיה נחות יותר.

קייטרינג חלבי יכול להיות מותאם לסגנונות רבים של אוכל. כמובן שהדבר הראשון שעולה בראש, הוא אוכל איטלקי. פסטות ולזניות מסוגים שונים, אשר יכולים להיעשות ללא שום בעיה, וליצור מגוון רחב של אוכל באירוע. מאחר ומדובר באוכל פופולארי אין לנו מה לחשוש שמא האוכל לא יהיה אהוב על רוב האורחים באירוע.

כמו כן, קייטרינג חלבי יכול להיות מבוסס על פשטידות שונות. אלו יכולות לבוא הן כמנות ראשונות והן כמנות עיקריות. מאחר וקייטרינג חלבי לא יהיה בו בשר, הרי שבוודאי נוכל לדאוג שהוא יהיה מלווה בסלטים רבים, שחלקם כמובן יהיו מבוססים על גבינות מסוגים שונים. שילובים כמעין אלה, יוצרים ארוחה נהדרת לאורחינו.

קייטרינג חלבי, חייב להיות מבוסס על גבינות מסוגים שונים. כיום בישראל ישנן גבינות מקומיות וזרות, איכותיות מאוד, אשר לא היו מביישות שום קייטרינג אירופאי. ניתן לנצל זאת, לצרכים שונים, כגון מנות ראשונות של גבינות, או הכלתן בתוך המנות העיקריות בצורות שונות. כמובן שיש לדאוג לא רק למגוון הגבינות אלא גם לטיבן ולטריות שלהן. לאלו החוששים שקייטרינג חלבי איננו יספיק באירוע, עליהם לזכור, שישנן מסעדות רבות ופופולאריות, אשר אינן מגישות בשר אלא רק אוכל חלבי. אם למסעדה זה טוב, הרי שגם לאירוע זה יהיה טוב.