מזכרות חתונה מתוקות ויפות

מזכרות חתונה הן משהו נפוץ ומקובל אצלנו בארץ, בעוד שבארצות אחרות כמעט ולא רואים את זה, כי שם האנשים לא מחפשים כל דרך להשיג משהו בתמורה לכסף שהם נותנים לזוג הנשוי הטרי. אבל ישראלים הם עם מיוחד והם רוצים לקבל משהו בתמורה לכסף שהם הביאו לזוג המאושר ובתמורה לכך שהם טרחו והגיעו לאירוע.

בין אם זה נכון או לא, הגיוני או לא, מזכרות חתונה הן הדבר החם בתחום החתונות בארץ, וגם אתם, ביום החתונה שלכם, תצטרכו לתת מזכרות לאורחים שהגיעו לאירוע המיוחד. אבל, כדי שלא תצאו מופסדים מהאירוע, שגם ככה עולה הון תועפות, כדאי שתקנו מזכרות צנועות, ואיתן אולי עדיין תצליחו לצאת מהאירוע עם רווח כלשהו.

מזכרות חתונה צריכות להעביר מסר מסוים לאורחים, למשל תודה או בקרוב אצלכם. אתם צריכים להחליט איזה מסר אתם רוצים להעביר לאורחים ולברוח את המזכרות בהתאם לכך. יש שתי אופציות פופולאריות, מתאימות וצנועות במחירים סבירים: שקיות אורגנזה ומחזיקי מפתחות מעוצבים.

נראה כי שקיות אורגנזה ממולאות בממתקים כלשהם היא המזכרת הכי טובה לחתונה, מכיוון שהיא מצועצעת, קטנה ומתקתקה כמו האירוע והיא לא יקרה בכלל, ולכן היא בחירה מצוינת. השקיות יכולות להגיע במגוון צבעים ובסוגים שונים של בדים- באופן עקרוני, שקיות אורגנזה הן מבד רשתי, אבל יש שקיות עם חורים גדולים יותר ויש כאלה שהצפיפות של החורים כל כך גבוהה שהשקיות יכולות להכיל אפילו חרוזים קטנים מאוד מבלי שהם ייפלו החוצה. אפשר למלא את השקיות

מחזיקי מפתחות מעוצבים הם לא רומנטיים כמו שקיות אורגנזה מלאות במתוקים, אבל הם יפים ושימושיים בו זמנית, ואורחים רבים, בייחוד הגברים, יאהבו אותם בגלל הפרקטיות שלהם.

מחזיקי מפתחות מעוצבים ישדרגו את החיים של אלו שיש להם צרורות מפתחות, כמו אב בית, למשל, שכל הזמן חושף אותם בפני אנשים. כשיראו את מחזיק המפתחות המעוצב שלו, זה בהחלט יגרום להתעניינות מצידם.

אם נותנים מחזיקי מפתחות מעוצבים בתור מזכרות חתונה לאורחים, חשוב שיהיו אלו מפתחות איכותיים, כאלה שלא צוברים חלודה או נשברים בקלות, כי אם כבר נותנים משהו שימושי ליומיום, צריך לתת משהו שנשמר לתקופה ארוכה.