רואים אתכם בחלום המתוק

רומנטיקה באה לידי ביטוי במגוון דרכים – כאשר המומלצת ביניהן היא מארז שוקולד מפנק. אכן, אהבה מניעה את העולם וכאשר אנו מרגישים אותה בליבנו – אין מאושרים מאתנו. בהתאם, אנו נרצה לחגוג אותה כל דקה ושעה מזמננו. מעוניינים להביע את הרגשות שלכם כלפי בן זוג או קרוב משפחה חשוב? עומד בפניכם פתרון מעולה: החל מהשתתפות בסדנאות שוקולד ועד מתנות ומארזים מתוקים – אין ספק שתעלו חיוך על פני הצד השני.

הבעת רגשות הינה פעולה חשובה ביותר. כיצד תביעו את הערכתכם כלפי הצד השני? צרו קשר עוד היום עם Mokaya! החל מהעברת סדנאות שוקולד, הכנת ביצי הפתעה משוקולד לילדים, מארזים ייחודיים ועד הדפסה על שוקולד, עומדות בפניכם אפשרויות מרעננות ובעיקר – טעימות. כמו כן, ניתן לראות את מוצרינו גם במגוון כנסים, הרמות כוסית ואירועים עסקיים אחרים. נשמח לעמוד לרשותכם.

להפתיע את אהוביכם עם שוקולד

רבים מאתנו חולמים עליו לאורך כל שעות היום – הכוונה היא לשוקולד כמובן! בין אם מדובר בקינוחים מושחתים ובין אם מדובר בפינוקים באמצע היום, זהו המרענן הרשמי – ללא כל ספק. כמו כן, כיום ניתן לראות מגוון רחב של מוצרי שוקולד למגוון קהלים. למה הכוונה? הורים רבים, לדוגמא, מעוניינים לפנק את ילדיהם עם ממתק משעשע וטעים. במקרים אלו, מומלץ לפנות אל Mokaya ולהזמין ביצי הפתעה. עסק זה מתמחה בהכנת ביצי הפתעה ענקיות ומרשימות אשר יעלו חיוך על פני הילדים ובעיקר – ישאירו אותם עם טעם של עוד.

מחפשים אחר סדנאות חווייתיות המשלבות שוקולד? Mokaya מציעה סדנת שוקולד לבוגרים שביניכם. חוגגים יום הולדת? מתכננים מפגש זוגי? או שמא מדובר ביום גיבוש מטעם העבודה? סדנאות השוקולד שאנו מעבירים יעניקו לכם חוויה יוצאת דופן; זיכרונות יפיפיים אותם תזכרו עוד שנים רבות מהיום.

תשוקה למתוק

כולנו אוהבים לקבל מתנות שוקולד! מעוניינים להעניק את המתנה המושלמת לעובדים או לקרובי המשפחה שלכם? כל שעליכם לעשות הוא ליצור קשר עם Mokaya. אנו מתמחים בהכנת יצירות פאר שוקולדיות; ממתקים מתוקים המיועדים לילדים ולבוגרים כאחד. חשוב לציין כי מיזם זה הוקם על ידי עודד מקסימוב, שהחליט לממש את אהבתו לשוקולד וליצור ממנו עולמות חדשים.

מעוניינים לבצע משלוח? פנו אל טלפון ההזמנות שלנו: 050-770-3528