חסות לתמונה: אדוללת
חיפוש אחר רעיונות לבת מצווה

מחפשים רעיונות לבת מצווה? הגעתם בדיוק לפוסט הנכון!

אין ספק כי מדובר באחד האירועים הכי משמעותיים עבור כל נערה שמגיעה לגיל מצוות, גיל המעיד על מעבר מילדות לבגרות, גיל שמביא איתו הרבה זכויות אבל גם לא מעט חובות. כמו כל אירוע, גם בת מצווה דורשת תכנון ומחשבה על כל הפרטים. כדי שבת המצווה תהיה מיוחדת וכולם יהנו ויזכרו אותה בתור אירוע חיובי, שווה לשלב אטרקציה כלשהיא שתתאים לאופי האירוע.

אטרקציות לבת מצווה – אפשרויות נבחרות

אז האופציה הפופולארית ואולי גם המוצלחת ביותר היא לבחור מפעילה לבת מצווה שתבנה את לוח הזמנים ובעיקר תעשה סוג של סדר שיאפשר לעבור ביסודיות מפעילות אחת לשנייה, וכך לא לפספס שום רגע שנמצא בתכנית, משהו שיכול לקרות ממש בקלות אם אין מישהי שמפקחת על הכל.

אז נכון, המפעילה היא האטרקציה העיקרית אבל היא יכולה גם לשלב פעילויות נוספות כמו למשל ריקודי זומבה לילדים, תחרויות מגניבות עם פרסים, פעילויות של בנות כמו הכנת צמות או איפור, פדיקור מניקור ועוד…פרט למפעילה אפשר גם לבחור אטרקציות אחרות כמו למשל לשלב סדנא כלשהיא במהלך האירוע שהילדות אוהבות לדוגמא הכנת קאפקייקס מקצועית, הכנת שוקולד, סושי או כל רעיון אחר שעולה  לכם לראש.

רעיונות לבת מצווה – איך בונים קונספט

אם אתם עדיין לא יודעים אילו פעילויות אפשר לשלב בבת המצווה ואין לכם יותר מדי רעיונות לבת מצווה מקורית, ייחודית ובלתי נשכחת, אחת הדרכים לעשות את זה היא דרך בניית קונספט ייחודי לאירוע שלכם. אחרי שבוחרים קונספט, כל תהליך ההפקה הופך הרבה יותר קל, כי האירוע כולו סובב סביב אותו הקונספט. למשל, אפשר לקחת את זה למקום של מדינות או תרבויות ולהפיק בת מצווה בסגנון אמריקאי או בת מצווה איטלקית מדליקה.

העיצוב, הפעילויות והמוזיקה יהיו סביב אותו קונספט. אפשר גם ללכת למקום אחר של תכניות ריאליטי כמו למשל בת מצווה בסגנון האח הגדול או אתגר הנינג‘ה. אפשר גם להפיק בת מצווה על הים ואז כל הפעילויות יהיו סביב נושא הים, החול והשמש.

למעשה, יש עוד אינספור רעיונות שאפשר להתבסס עליהם והכי חשוב זה שהנערה החוגגת תתחבר לרעיון הזה, תתלהב ממנו ואז השמיים הם הגבול התחתון של המשימה הכייפית והחד פעמית הזו. כל מה שצריך זה להפעיל את הדמיון, ללכת לפי תקציב שקובעים מראש ולבחור פעילויות ואטרקציות שמתאימות לאירוע.

המאמר באדיבות אתר "שמח לנשים" פורטל אירועי נשים הגדול בארץ.