קייטרינג בשרי איטלקי

כאשר עורכים אירוע, ישנה שאלה איזה קייטרינג להזמין. היום בניגוד לעבר, ישנם סוגים רבים של חברות קייטרינג שניתן להזמין, חברות שמוכרות מזון מסוגים שונים, מגוונים, אשר לעיתים התמחותם היא בסוג מזון מסוים, אשר מאפשר לתת לאירוע, נושא מסוים של מזון, בלי לערבב עמו סוגים אחרים של מזון.

בחירת סוג קייטרינג צריכה להיות בהתאם לסוג האירוע, סוג האורחים וכמובן בהתאמה לסוג המזון שבעלי האירוע רוצים שיהיה. יש כאלו הבוחרים קייטרינג איטלקי, אחרים מעדיפים קייטרינג צמחוני, אך ללא ספק הקייטרינג האהוב מכולם, הוא קייטרינג בשרי, עם שלל סוגי בשר הנעשים בו זמנית בעת האירוע.

ההחלטה לשכור חברת קייטרינג בשרי, צריכה להיעשות על פי מספר כללים. הראשון, החברה חייבת כמובן להתמחות בהכנת בשר ברמות הגבוהות ביותר שיש. בדרך כלל מדובר בחברות קייטרינג ממוצא דרום אמריקאי, או דרום אפריקאי, שם הבשר נחשב למאכל לאומי. הכלל השני הוא, הבשר חייב להיעשות במקום, ולהיות מוגש מיד אחרי הכנתו, אחרת הבשר יוגש קשה וקר, ויאבד את כל טעמו.

הזמנת חברת קייטרינג

כאשר מזמינים חברת קייטרינג בשרי, יש לקחת בחשבון, שיהיו דברים עליהם נצטרך לוותר. למשל, קינוחים חלביים בסוף האירוע. מאחר וגני אירועים נוהגים לשמור על כשרות, וכך גם האורחים השונים, לכן הקינוחים יצטרכו להיות פרווה. כמו כן, יש לקחת בחשבון שאורחים צמחוניים, יאלצו לאכול רק סלטים. לכן חשוב שלצד הבשר יוגשו סלטים רבים.

מדוע בכל זאת, יש להזמין קייטרינג בשרי? ספק אם נמצא אוכל איכותי ואהוב יותר מבשר. שלא נדבר על אוכל שישביע את רעב האורחים שלנו. אם הבשר שיוגש יהיה איכותי, ייעשה בצורה נכונה, ונדאג שלצידו יוגש בקבוק יין אדום משובח, סביר להניח, שהאורחים שלנו יצאו מרוצים מהאירוע