קרדיט Canva

עיר ללא הפסקה יש גם בצפון הארץ והלילות הלבנים של מי שאוהב לבלות בפאבים המעולים של חיפה בהחלט שמחים ותוססים, בדיוק כמו כל מקום אחר. יש אווירה שונה ובינלאומית יותר ומעודנת משום שיש בה גם העדפות אחרות למי שאוהב לבלות עם חברים. לא נוסעים לתל אביב על מנת לבלות בסופי שבוע שעות רבות מסביב לבר. יש ברים מומלצים בחיפה שלא נחים בהם אף לרגע ולא מתפשרים בהם לא על רמת האלכוהול ולא על רמת האוכל. אפשר לשלב ועושים זאת בשמחה משום שהיום הקונספט של בר מסעדה הרבה יותר עדכני ומותאם לתקופה ומתאים גם לבלייני הצפון. אפשר למצוא אזורים שלמים שבהם יש ברים מלאים בקהל מסור שאינו חולם אפילו לנסות את הברים במרכז אלא הופך את הברים המומלצים בצפון לנמל הבית, תרתי משמע. סטלה בר מסעדה לא הפסיד את הקהל שלו כשהפך מפאב פרוע לבר מסעדה לא הרוויח עוד קהל ביום מבלי לוותר על בלייני הלילה.

שתייה כדת וכדין

ישיבה על אלכוהול טוב ואוכל מצוין עם חברים היא בילוי מועדף על רבים שרוצים להשתחרר מהשבוע הארוך והמייגע שהיה להם ולכן גם הסטלה לא משתנה במובן הזה. למרות שהוא בר שהפך למסעדה מוקפדת ועילית הוא עדיין נחשב לפאב בשעות המתאימות לכך, אם כי באווירה מעט שונה. יחד עם עוד פאבים בחיפה והקריות הוא נחשב לאחד הטובים שיש בהם והעובדה שהחזיק מעמד יותר מעשרים שנה במתכונת זו מוכיחה עד כמה התמהיל הטוב של קהל ומה שיש למטבח ולבר להציע לא יכול להשתנות לרעה, אלא רק להשתדרג כצפוי. לכל אלה נוסף היום מטבח יותר אנין טעם שגם ככה היה בדרך כלל מצוין הודות למנות הבשר הגדולות והמעולות שהגיש בנדיבות.

הקהל הקבוע באותו בר

יש קהל קבוע שלא יוותר לעולם על המקום שלו והוא יגיע אליו לפחות אחת לשבוע, או בסופי שבוע כדי ליהנות מהחבורה שמתכנסת בו וכבר הפכה לקהילה. הלקוחות הקבועים של מקום מיוחד כמו סטלה בר מסעדה יודעים שהם יכולים למצוא גם בימים אלה בר טוב באותו מקום גם אם המקום נרגע קצת מההילולות שנערכו בו כל הזמן. לכן, הגלגול החדש שלו עדיין מושך אליו קהל נלהב ישן וחדש ולא יוותר על החידושים שלו כדי לפנק את האורחים שלו בכל פעם. מטבח השף מוציא כעת מנות מיוחדות ומצטיינות ביצירתיות שלהן וזה אף מתבקש שהבר התעלה על עצמו בכל חידושיו.