קרדיט EVENTO+

קיום כנס גדול בעל משתתפים רבים מצריך ארגון ותכנון הכולל ירידה לפרט הקטן ביותר. החל מהמקום שבו יתקיים הכנס, דרך שירותי הגברה ותאורה, שירותי קייטרינג ולפעמים גם פרחים, פרסום ושיווק  של הכנס בכל האמצעים הדיגיטליים וכמובן גם אנשי צוות אשר יתפעלו את כלל האירוע. בין אנשי הצוות הללו ניתן למנות גם דיילות לכנסים אשר יסייעו לכם לתפעל את האירוע על הצד הטוב ביותר.

חברת איוונטו פלוס מתמחה בשירותי כול אדם וצוותים לאירועים ותוכל להעמיד לשירותכם דיילות לפי אופי האירוע אשר ייתנו מענה מקצועי לכל דרישה.

דיילות לכנסים גדולים

דיילות לכנסים ואירועים הן יתרון עצום בפרט בכנסים גדולים שבהן יש צורך לנווט בתוך קהל רב משתתפים. הדיילות יוכלו לקבל את המוזמנים בקבלת הפנים, לעמוד בעמדות רישום ולוודא שאכן אותו אדם יכול להיכנס אל הכנס ורכש כרטיס כנדרש או שמו מופיע כאורח ברשימת המוזמנים, כמו כן הן יכולות להשתלב גם בצורכי ההפקה, לחלק מידע פרסומי ולסייע בכל הנדרש מבחינת כוח אדם ותפעול האירוע.

צוות מקצועי ואדיב

אין דבר שמשדר עוצמה ויוקרה יותר ממקצועיות. לשם כך נדרשים גם צוותי כוח אדם אשר יכולים לתפעל את האירוע על הצד הטוב ביותר ובאופן המקצועי ביותר. לכן, דיילות לכנסים יגיעו תמיד לבושות כראוי באופן מכבד, יקבלו את מוזמני הכנס עם חיוך, יענו על כל שאלה באדיבות, ויפנו את הקהל למקום שאליו הוא נדרש להגיע בנועם ובנימוס.

אנחנו למעשה ה"פנים" שלכם באירוע ולכן ההקפדה על רמת שירות גבוהה היא אקוטית ביותר.

מעבר לכך אם אתם זקוקים לכך שהדיילות יסבירו עליכם בכנס, יחלקו מידע שיווקי ואפילו יקדמו מכירות עבור החברה בהחלט ניתן לעשות זאת בקלות ולשלב אותן כחלק פעיל מהכנס ליצירת לידים חדשים.

מומחים בכוח אדם

חברות הפקות אירועים כמו איוונו פלוס מתמחות במציאת והכשרת אנשי צוות במגוון תחומים רחב אשר יכולים לתת מענה לכל דרישת לקוח תוך שמירה על מקצועיות לאורך כל האירוע. אנו מכשירים את כלל הצוותים, עובדים לפי הנחיות ומסוגלים לתת מענה לאירועים גדולים וקטנים ולכל בקשה.