דברים שחשוב שתדעו

על יאכטה שהוא שכר, אל מול חופי הרצליה, עם בקבוק יין לבן ושקיעה סגלגלה מהפנטת, הוא כרע ברך ושאל את השאלה הגדולה. כמובן שאמרת כן, אחרת לא היית קוראת את הכתבה הזאת עכשיו. אז היה מרגש, סיפרתם למשפחה ולחברים, תמונות של האצבעות ועליהן היהלום הנוצץ כבר רצות בכל הפייסוש והאינסטוש והבסטי שלך כבר התחילה לתכנן את מסיבת הרווקות. אבל עכשיו? עכשיו זה הזמן שלך ושל מחיר לבך להתחיל את העבודה הרצינית ולתכנן את האירוע.

היום שכל ילדה חולמת שיגיע ובו היא תהפוך לנסיכה ליום אחד מתקרב בצעדי ענק, הזמן קצר ומלאכה מרובה וכמובן, הדבר הראשון שנצטרך לעשות זה למצוא אולם אירועים שינציח את המעמד המרגש בתאריך נוח, בשעה נוחה וכמובן שיהיה יוקרתי ויענה על כל הצרכים שלנו ושל אורחנו. הנה כמה דברים שכדאי שתביאו בחשבון בבחירת אחד שכזה.

  • עידן האינטרנט חי ובועט, עשי חקר שוק, כנסי לאתרים של אולמות וראי סרטונים מאירועים אחרים, בקשי המלצות וקראי ביקורות. כל המידע בעולם נמצא במרחק הקלקה ממך.
  • וותק ומוניטין הם אולי גורם השיקול הגדול ביותר שצריכים להביא בחשבון. מקום עם גב כלכלי אשר תוכלי להיות קיים גם ביום האירוע… כבר שמענו מספיק סיפורים קורעי לב על אולמות שפשטו רגל ואיתם הלך גם הכסף של הזוגות הצעירים.
  • נ – ג – י – ש – ו – ת זה אולי יפתיע אותך, אולם רבים אינם נוטים לבדוק את עניין הנגישות ואם רק חבר של חבר של המשפחה יגיע ולא יהיה לו איך להיכנס לאולם או להתנייד בגן פתוח זה יכול להעיב על כל האירוע.
  • וודאי שהתפריט של האולם מציע מנות לכל סוגי האוכלוסייה, קרי – צמחונים, טבעונים, אנשים בעלי רגישויות כגון לקטוז או חלילה עם אלרגיה למאכל היכול להביא לאסון וכמובן בדקי את עניין הכשרות, מפני שכמו בסעיף הקודם, גם אם יגיע מישהו שומר תורה ומצוות ולא יהיה לו מה לאכול תיגרם פה פדיחה לא קטנה.

לא עוד סתם אירוע…

TERMINAL הוא אולם אירועים במרכז בעל וותק, ניסיון ויידע של מעל שני עשורים של אירועים יוקרתיים ואלפי זוגות מאושרים. ארבעה דונמים שמעוצבים באווירה המשלבת אווירה ניו יורקית – פריזאית נותנים לאורחים תחושה שהם בעצמם יצאו לכמה שעות לירח דבש. אנחנו כבר סגרנו תאריך. ואת? אם לא כדאי שתמהרי ותצרי קשר לפגישה, כוס קפה ומזל טוב.