גם המבוגרים חוגגים ובגדול
מקור pixabay

חוגגים יובל? חמישים זה הגיל אותו צריך לציין בחגיגה בלתי נשכחת. זה לא משנה אם אתם חוגגים עם המשפחה או עם החברים, הפעלה ליום הולדת 50, היא מחויבת המציאות, מאחר ואסור בשום אופן להעביר את היום המיוחד הזה כיום שגרתי. אז איך נהפוך את יום ההולדת הזה למיוחד? חשוב מאוד לא לקחת את הניהול וההפקה על הגב שלנו, זאת על מנת שנוכל ליהנות מהיום החשוב בלי לשקוע בתכנונים מוקדמים, הזמנת ספקי שירות, ולחץ לפני החגיגה. לכן מומלץ לשכור את שירותיה של חברה המתמחה בארגון אירועים פרטיים, שתדאג לנו לאירוע מושלם ומושקע מהפקט הקטן ועד הגדול ביותר. מומלץ לפנות אל חברת קריוקי הפקות, בניהולו של ארז כץ מפעיל, מנחה קריוקי ודי ג'יי מקפיץ, לאירועים משפחתיים ועסקיים והפעלות. באפשרותכם לקבוע בדיוק מה התכנים אשר תרצו שיהיו במהלך הערב, הכוללים את סגנון המוסיקה האהוב עליכם, לבחור את סוג ההפעלה שתרצו, והכי חשוב, שהתוצאה תהיה בלתי נשכחת.

 

עושים שמח עם קריוקי

לא משנה בני כמה אתם ומה אתם חוגגים, כל אירוע עם קריוקי הוא אירוע בלתי נשכח. קריוקי יהפוך את הערב שלכם לשמח במיוחד, וכל אחד מהאורחים יבקש לקחת חלק בשירה. כולנו אוהבים לשיר, הכי נוח לנו לשיר ולזייף יחד עם האנשים הכי קרובים לנו, בני משפחה וחברים, כשכל זה נעשה במסגרת חברתית הקרובה לנו. לרבים מאתנו אין ציוד קריוקי וחשוב להכין כי היום הקריוקי נגיש לכל אחד שחפץ בו וישנה אפשרות של השכרת ציוד קריוקי. השכרת ציוד מסוג זה תחסוך לכם כסף, לא תצטרכו לשבור את הראש היכן לאכסן את כל הציוד הזה בסיום האירוע, ותוכלו להשתמש בציוד מקצועי מן המעלה הראשונה, מבלי שיהיה לכם את הידע איזה ציוד לרכוש.

גם המבוגרים חוגגים ובגדול
קרדיט: karyoki.co.il

יום הולדת לא שגרתי

חוגגים יום הולדת? לא משנה בני כמה אתם, תמיד תרצו לחגוג עם האנשים האהובים עליכם. לכולנו נמאס כבר מימי ההולדת הסטנדרטיים, ולכן כדי לשדרג את החגיגה, ניתן כיום להזמין הפעלות ליום הולדת, מהחברות המתמחות בכך. החברה תגיע עם רעיון הפעלה לפי קהל היעד, תדאג לכל הציוד הנדרש, ותנהל את הערב עבורכם, מבלי שתצטרכו לשבור את הראש בתכנונים ובזבוז אנרגיות. כל שעליכם לעשות זה לפנות אל חברת קריוקי הפקות, ארז כץ, מומחה בתחום ובעל ניסיון בהפעלות, ידאג לכם לכל הציוד והתכנון לאירוע בלתי נשכח.