מופע על-חושי

תרבות הבילוי ואירועי הגיבוש בארץ הינם עולם ומלואו: החל מחגיגת ימי הולדת, ימי נישואין, בר או בת מצווה או שמא מדובר בחגיגות אחרות – כאשר יש סיבה למסיבה חשוב לציין אותה כראוי. עם זאת, ובמקום לבלות באותם המקומות הרגילים, אנו מציעים לכם לפנות לשירותיו של אמן חושים – ולהפתיע את האורחים.

תמיד רציתם לדעת מה החברים או המכרים לעבודה חושבים? אם אתם מתכננים מפגש קליל עם האנשים הקרובים לכם או החברים מהמחלקה, אתם מוזמנים לפנות אל אלי אלתר אמן חושים וטלפתיה המשתמש במגוון מניפולציות מחשבתיות כדי להלהיב את צופיו – ולגרום להם לקחת חלק בתופעות מעולם הפארפסיכולוגיה. מעוניינים להתוודע לעל-טבעי? מפיקים אירוע עסקי ופרטי ומחפשים אמן ייחודי? מוזמנים ליצור אתי קשר ולקבוע את כל הפרטים.

על מה אתם חושבים עכשיו?

בין אם מדובר באירוע עסקי או פרטי, כאשר ניצבת בפנינו משימת תכנון חגיגה או ערב גיבוש, חשוב להקפיד על כל פרט – קטן וגדול כאחד. בשל כך, בבואכם להפיק את השמחה אותה האורחים יזכרו עוד שנים רבות, חשוב להשקיע מחשבה לא רק בבחירת מיקום האירוע, יצירת תפריט האוכל והליווי המוזיקלי. במילים אחרות, כדי שהמשתתפים ייהנו ואף יצליחו להתגבש אחד עם השני, אנו נמליץ לכם לפנות אל אמן החושים אלי אלתר.

מיהו אמן חושים ומהם הכישורים שלו? מדובר באדם המחזיק בחוש שישי; חוש אשר לכאורה מאפשר לו לקרוא את מחשבות הצופים, להזיז חפצים באמצעות המחשבה ועוד. וזאת, בשל החושים הטלפתיים בהם הוא מחזיק. בהתאם לפעולות מלהיבות ומרתקות אלו ואחרות, אלי אלתר יצליח להפתיע את המוזמנים – וליצור חוויה יוצאת דופן ומהנה.

למה אתם מחכים? אם אתם מתכננים אירוע לאחת החברות הגדולות במשק הישראלי או שמא ברצונכם לארגן אירוע אינטימי בחיק החברים והמשפחה, אתם מוזמנים ליצור קשר עם אמן החושים אלי אלתר. אמן זה יבצע לאורך ההופעה מספר פעולות המתבססות על היכולות הטלפתיות שלו. וזאת, על ידי קריאת שפת גוף המשתתפים כמו גם באמצעות יכולת ריכוז משמעותית.

לקסם הבא…

לצד מופעים על-חושיים, אלי אלתר אף משמש כקוסם ומעלה מופעים מרהיבים למגוון אנשים מעולם העסקים, ערבי חברה, אירועי קידום מכירות כמו גם ימי הולדת ועוד. וזאת, תוך יצירת אינטראקציה ייחודית עם הקהל. בהתאם, וכדי להוסיף תוכן לאירוע הבא שלכם, צרו קשר עם אמן רב-גוני ומרתק זה.