היכן חוגגים את החתונה במקומות שונים ברחבי העולם

החתונה נחשבת אחד האירועים החשובים בחיי רבים, וברחבי העולם כולו. לא רק אצלנו מדובר באירוע הכולל היערכות ותכנונים ארוכים, הנמשכים חודשים רבים. מדובר באירוע חד פעמי (בדרך כלל), שנועד להבטיח הן לאורחים בו והן לחתן ולכלה חוויה מיוחדת במינה. בחירתו של גן האירועים או סגנון האירוע תלויה, פעמים רבות, גם במדינה בה חוגגים וגם בטעמם האישי של בני הזוג. בעוד שבישראל חוגגים את החתונה בדרך כלל בגן אירועים או אולם אירועים, במקומות אחרים בעולם, חוגגים במקומות נוספים.

לחגוג בגני אירועים

מזל טוב. מתחתנים. זוגות רבים בארץ בוחרים לחגוג את החתונה שלהם בגן אירועים. בין אם מדובר בגני אירועים בתל אביב, גני אירועים בשרון , גני אירועים בחיפה או בכל מקום אחר, מדובר באירוע בלתי רגיל בגן אירועים שמציע חוויה מסוג אחר. העובדה כי מדובר באירוע באוויר הפתוח, כפי שמציעים גני אירועים בשרון ובמקומות נוספים, תחת כיפת השמיים, הופכת את יום החתונה ליום מיוחד במינו. גם במקומות נוספים בעולם ישנם אלה, הבוחרים לחגוג את החתונה בגן אירועים, בחוץ. האווירה הנפלאה שמציע גן אירועים, לעומת מקום אחר, הופכת את החתונה למושלמת ולבלתי נשכחת.

טקס חתונה בבית הכנסת

במקומות שונים בעולם, כשמדובר בזוגות יהודים, בוחרים אלה לחגוג את החתונה בבית הכנסת עצמו. לאחר טקס החתונה, המתקיים בבית הכנסת, מקיימים מזנון קטן או קייטרינג בבית הכנסת או ברחבה שלידו ושם חוגגים, באופן צנוע את יום החתונה. ישנם אלה המקיימים את טקס הנישואין עצמו בבית הכנסת, ומיד לאחריו עוברים לחגוג את חגיגת החתונה בגן אירועים, באולם או במסעדה.

טקס חתונה בכנסייה

הנוצרים ההדוקים מקיימים את טקס הנישואין שלהם בכנסייה, ומיד לאחריו עוברים לחגוג את חגיגת החתונה באולם אירועים או במסעדה. בדרך זו, בדומה לטקס הנישואין בבית הכנסת, משמרים את המסורת הדתית ומשלבים אותה עם סגנון מודרני יותר.

חתונה בעירייה

במקומות שונים בעולם, עבור אלה הבוחרים להתחתן נישואים אזרחיים, ניתן לקיימם בעירייה, במקום בו מעוניינים להתחתן. מדובר בטקס קצרצר בדרך כלל, טקס רשמי, שלאחריו בוחרים רבים גם לערוך מסיבת חתונה. לעומתם, יש את אלה המסתפקים בטקס הנישואין הקצרצר.

על בחירתו של המקום המתאים

ממש כשם שבוחרים מאפרת לכבוד יום האירוע, בחירתו של מקום האירוע חשובה עבור כל אחד. בכל מקום בעולם זוגות רבים משקיעים לא מעט באיתור המקום המתאים ביותר. בין אם מדובר בבחירת מאפרת, המציעה שירותי איפור מקצועי, בחירת שמלת כלה וכמובן גן אירועים או אולם לחגוג בו את האירוע, זהו אירוע חשוב ומרגש עבור כל אחד ובכל דת. בשנים האחרונות בוחרים רבים לשלב בין המסורת ארוכת השנים לבין החגיגה המודרנית יותר, שילוב שהופך את האירוע למיוחד ומרגש יותר.