glasses-919071_1920

מובן כי כאשר מתכננים לחגוג אירוע, ומעוניינים בחוויה מקרבת ומדוייקת יותר, תעדיפו לחפש אולם לאירועים קטנים. מה יותר טוב ממקום שמציע כל מה שתוכלו לחלום עליו במיקום מנצח במרכז? ב"EVE" אירועים, המגשים חלומות משנת 2005, תוכלו למצוא את המרחב הייחודי שיציע לכם חגיגה משובחת ומותאמת אישית, בין אם מדובר בחתונה, חינה, אירוע עסקי, ברית\ בריתה, בר\ בת מצווה וכל מאורע כזה או אחר- נעניק לכם שלל אופציות אטרקטיביות ומרהיבות, וכל זה תוך כדי מתן שירות אדיב, איכותי וללא פשרות (ואם תבחרו בכך- גם מזמר, שכן אצלנו תוכלו לבחור במלצרים מזמרים שישרתו אתכם בשירה במבחר שפות ובמקצועיות מרשימה). בנוסף לכל אלו, תוכלו למצוא אצלנו גם חדר פרטי ל30 איש, קריוקי, שירה בציבור, די ג'י, מקרנים ומבחר ציוד טכני חדשני עבור כל צורך. לכל אלו תוסיפו תפריט שף כשר ורחב המותאם לכולם, חניון צמוד ואווירה יוקרתית ותקבלו אירוע קסום ובלתי נשכח.

רוצים להתחתן בקטן ולהשאיר חותם גדול?

אנחנו כאן לשירותכם!
אם חיפשתם מקום לחתונה קטנה אצלנו תמצאו מקום מושלם, שישלב אינטימיות ויוקרה. תוכלו לקיים אותה אצלנו באווירה מרהיבה, חגיגית, קסומה ומרגשת, עם קונספט בעיצוב אישי, חבילות הכוללות תאורה, הגברה, ציוד טכני מתקדם ודי ג'י, עמדות בר מיוחדות, ועם אוכל עשיר ומשובח- שכן אנו מציעים תפריט שף גלאט כשר עם אופציות טבעוניות, צמחוניות ואפילו עבור הרגישים לגלוטן. השאירו חותם על כל משתתפי האירוע בעזרת שלל האטרקציות הרבות שאנו מציעים יחד עם נוחות הגעה מירבית- יש לנו חניון צמוד במיקום מרכזי בתל אביב, כך שכולם יוכלו להגיע ברוגע ובנעימים, ולהתמקד בחגיגה עוצרת הנשימה שלכם.

אז למה דווקא Eve?

צריך להבין שאולם בסופו של דבר צריך להיות פרקטי. רצוי שיהיה במיקום מרכזי, נוח ונגיש, בעל תפריט המותאם עבור כולם, שיתאים בגודלו לכמות המוזמנים ושהאווירה והסגנון יתאימו וישקפו את הסגנון האישי שלכם, ובהתאם לאירוע הנבחר. ולנו, יש לנו הכל! גם אולם חגיגי ומפנק, גם אוכל משובח ושירות אדיב ומעולה, מיקום נוח, וגם אטרקציות בלתי נשכחות וביניהם המלצרים המזמרים המוכשרים שלנו שיהפכו כל מאורע למופע חי ומלהיב. כל זה באולם מפואר, אינטימי המתאים לאירועים קטנים כגדולים- אז מה צריך יותר? מוזמנים ליצור קשר באתר או במספרי הטלפון

050-2333320 / 03-6888099. ואנחנו מבטיחים לכם שלא תאמינו כמה תהנו ביום חגכם- וכמה מחמאות תקבלו מהאורחים על בחירת המקום הייחודי ושווה הלב.