קרדיט: CANVA

אחת הדרכים הנהדרות והמושלמות ביותר לחגוג מסיבת רווקות זה באמצעות הפעלה למסיבת רווקות באמצעות גרפולוגית מוסמכת אשר דרכה תוכלו ליהנות מההפעלה ייחודית ומדהימה. כמו כן התהליך של גרפולוגית במסיבת רווקות כולל בתחילתו ברכה של כלל המשתתפות לכלה, וכן גם הכלה כותבת לעצמה ברכה. הברכות נאספות על ידי הגרפולוגית ואז היא אומרת את דעתה על כל ברכה וברכה, כמו כן חשוב להבהיר שהכל נעשה בהומור ובצחוק ובלי רצון לפגוע או להעליב רק עם פירגונים וכמובן עם גילויים חדשים שלא ידעתן. כמו כן לאחר מכן ובטרם מסיבת הרווקות החלה הכלה תבקש מהחתן המיועד את הכתב יד שלו ונעשה התאמה מגניבה. לאחר מכן נעשה עוד הפעלה אשר כוללת שימוש בלוח מחיק שהבנות יתבקשו לכתוב מילים או אותיות וככה נוכל להבין כל מיני דברים עליכן. גרפולוגית במסיבת רווקות זה ללא ספק אחד הקונספטים המיוחדים ביותר שיש והמרגשים ביותר שיש ואשר יתרום לכן לעתיד וייתן לכם מעט סקרנות וייחודיות באירוע מסיבת הרווקות. לשם כך תוכלו לפנות למאיה הראל אשר הינה גרפולוגית מוסמכת תאשר תספק עבורכם שירותים בנושאים כמו: אבחון גרפולוגי, ייעוץ זוגי, פענוח ציורי ילדים, ערבי גיבוש, ערבי נשים, אימון אישי ועוד. מבין לקוחותיה אפשר למנות חברות היי-טק, בנקים, יישובים קהילתיים ועוד. כמו כן מאיה הראל הינה גרפולוגית מוסמכת מטעם האגודה האמריקאית לגרפולוגיה.

הפעלה מיוחדת לצוותים

דרך נהדרת לעשות ערב גיבוש לעובדים זה באמצעות גרפולוגית מוסמכת, אשר דרכה תוכלו ליהנות מהבנה מעמיקה על אישיותכם וכן הבנה מצחיקה אשר תוביל לגילויים חדשים. כמו כן הגרפולוגית תוכל לחשוף פרטים מעניינים על הבוס שלכם באמצעות כתיבה לוח מחיק של אות או מילה, וכן לחשוף פרטים אודות העובד הרציני שמסתבר שהוא בכלל לא רציני כל כך כמו שחשבתם ודווקא מאוד הרפתקן ושובב. גרפולוגית לערבי גיבוש יכולה להפוך את ערב הגיבוש שלכם למיוחד ולחוויה יוצאת דופן שלא פגשתם עד כה.

גרפולוגית עם ניסיון

על מנת ליהנות מאבחון גרפולוגי מקצועי, הכוונה מקצועית, ייעוץ זוגי, אימון אחד על אחד ועוד תוכלו לפנות למאיה הראל אשר הינה גרפולוגית מקצועית בעלת תואר ראשון במדעי הרוח והחברה, תואר שני במנהל ומדיניות ציבורית וכן מוסמכת מטעם האגודה האמריקאית לגרפולוגיה. מאיה תספק עבורכם שירותי גרפולוגיה ברמה הכי גבוהה שיש ותוך ניסיון של יותר מ15 שנים בתחום. לפרטים נוספים והזמנת השירות חייגו אלינו במספר:  052-3868403 ונשמח לעמוד לשירותכם בכל שאלה.