אוכל לבר מצווה
מקור freepik

אירוע בר המצווה הוא ללא ספק אחד האירועים החשובים ביותר בחייהם של גברים. בהגיעם לגיל 13 הם חוגגים את ההפיכה מילד למבוגר ובדרך כלל זה יהפוך להיות אירוע רציני הכולל את כל בני המשפחה והחברים. לפחות כמה עשרות אנשים בעוד אנו יודעים כי יש אירועי בר מצווה הכוללים גם מאות אנשים ויותר. בין אם אתם בוחרים לחגוג אירוע אינטימי וצנוע ובין אם אתם מתכננים אירוע גדול רב משתתפים יש הרבה מאוד דברים שתצטרכו לדאוג להם, כאשר הדבר העיקרי יהיה ככל הנראה האוכל.

אין אירוע בר מצווה ללא אוכל:

בכל אירוע יש אוכל וכאשר מדברים על אירוע בר מצווה החשיבות בבחירת האוכל אף הולכת וגדלה. הסיבה לכך היא שקהל היעד מחולק ומגוון: מצד אחד נערים צעירים וילדים מהמשפחה המורחבת וחבריו לכיתה של חתן השמחה ומצד שני ההורים המלווים את הילדים וצריכים גם הם לאכול. ייתכן ותרצו גם עוגה מפוארת כדי לחגוג את המאורע המשמחה, זאת לצד הזמנת הקייטרינג לאירוע. אנו בחברת מאסטר מיט נוכל לדאוג לכם לכל מה שאתם צריכים במקום אחד. תוכלו להזמין אוכל לבר מצווה הכולל את המנות האהובות לילדים, קינוחים, סלטים, תוספות, שתייה ועוד.

חסכו כאב ראש ותהנו מהיתרונות שבקייטרינג של מאסטר מיט:

  • אוכל איכותי – חברת מאסטר מיט מעסיקה שף מקצועי עם ניסיון רב שנים בתחום עם התמחות בבשרים. כל העובדים בחברה הינם בעלי ידע וניסיון בעבודה עם בשר וחומרי גלם שונים וניסיון רב בעבודה במטבח. כל זאת כדי להפיק עבורכם מנות טעימות ואיכותיות, מבשר איכותי וחומרי גלם איכותיים. כל מנה תהיה בטעם הנכון ובמידה הנכונה וגם אתם וגם האורחים שלכם תוכלו ליהנות מכל ביס.
  • תפריט מגוון עם ייעוץ מתקדם – התפריט מגוון ועשיר כך שתוכלו לבחור מה אתם רוצים לכל אחת מסוגי המנות אולם כדאי לעתים גם לצמצם את התפריט על ידי ייעוץ מקצועי וכך לא להתבלבל ולבחור במנות שמשתלבות היטב אחת עם השנייה.
  • חסכו מאמץ – אין צורך להכין בעצמכם או לרדוף אחרי חברת הקייטרינג – פנו אל חברת מאסטר מיט ותוכלו להיות בראש שקט.
  • חסכו כסף – הכנת האוכל בעצמכם לאירוע, גם אם מדובר באירוע קטן, עשוי להיות כרוך בעלויות לא מעטות, זאת מבלי לחשב את זמן העבודה הנדרש וחומרי הגלם שייזרקו.

לסיכום שירותי אוכל לבר מצווה של מאסטר מיט עשויה להיות הכפפה ליד שלכם בארגון אירוע בר המצווה. כדאי לדעת שהחברה אף מעניקה שירותים נוספים בכל הנוגע לארגון אירוע, זאת מלבד שירותי הקייטרינג כך שניתן לבדוק זאת גם כן מול נציגי החברה ואולי לחסוך בעלויות נוספות.