גרפולוגיה למסיבת רווקות

תמיד כשמתקרבים ליום של מסיבת הרווקות, מארגנת המסיבה שכבר מזמן איבדה את הרוגע וכול כולה פקעת עצבים רוצה שהערב הזה יהיה בלתי נשכח עבור הכלה, מעין חוויה מהסרטים. אז במה בוחרים? יש כל כך הרבה דברים שצריך להחליט איפה לערוך את המסיבה שיהיה מיקום גם אינטימי אבל גם מהנה ואטרקטיבי, איזה אוכל כול אחת תביא או שעדיף להזמין ולחסוך את ההכנות מראש והכי חשוב בסיפור באיזו הפעלה כדאי לבחור, משהו פחות קונבנציונאלי וצפוי אך יחד עם זאת שיהיה מהנה, לא משעמם ומעין זיכרון מתוק לשנים. גרפולוג כהפעלה למסיבת רווקות זוהי אפשרות העונה על כול הקומבינציה יחד. זוהי הפעלה לא שגרתית, היא מעניינת מאוד, בה נוטלות חלק כול הבנות מבלי להרגיש מובכות או לא נינוחות.

בהפעלת גרפולוגיה במסיבת רווקות, כול אחת לומדת על עצמה קצת יותר ומקבלת טיפים שיכולים רק לעזור לה בחיים, אז למה לא?

אך כמו בכל ארגון ישנם מספר דגשים שחשוב לשים אליהם לב:

טיפים

  1. טיפ ראשון: כשמחליטים להזמין גרפולוג\ ית צריך לבחור את המיקום המתאים, עדיף שיהיה בבית של הכלה או אחת מחברותיה, אפשר גם לשכור צימר או וילה אבל אסור שזה יתרחש במקום המוני ורועש, זה יאבד את המשמעות והתוכן.
  2. טיפ שני מומלץ ליצור את האווירה המתאימה להפעלה שכזו, הרבה אינטימיות מוזיקה נעימה ברקע, אורות עמומים, ויין כי בערב שכזה יש הרבה מסתוריות ועדיף ליצור אווירה תואמת.
  3. טיפ שלישי כדי להוסיף פלפל להפעלה שכזו חייבים לקחת איזשהו פתק או מכתב שהחתן כתב, ככה בהמשך הערב הגרפולוג יוכל לנתח את הזוגיות של החתן והכלה ערב חתונתם.
  4. טיפ רביעי בהפעלה מסוג זה עדיף שמספר הבנות לא יהיה רב כי זה מאבד מהאפקט. אם כמובן מדובר במסיבת רווקות בה הולכות להשתתף למעלה מ8 בנות עדיף לוותר על הפעלה מסוג, היות וככל שתהיינה יותר בנות הגרפולוג לא יוכל לתת יחס אישי לכול אחת ואחת.

הפעלת גרפולוג במסיבת רווקות

לאחר כול הטיפים אפשר סוף סוף לעבור להפעלה עצמה. אז ככה, אחרי שנבחר המיקום ונוצרה האווירה המתאימה, עדיף להתחיל מארוחת הערב, קצת יין ושיחת בנות כייפית.

לאחר מכן יגיע הגרפולוג\ית שכמובן הכול נעשה בהפתעה מבלי שלכלה יהיה מושג. בתחילה הגרפולוג נותן הרצאה קצרה על מהי בכלל גרפולוגיה ולמה זה טוב, זה מרחיב את האופקים כי מעטים האנשים שיודעים מהי תורת כתב היד. והרי אי אפשר בלי טיפים על אפיונים כלליים לגבי צורות כתיבה, אילו אותיות מעידות על מה, מה מעיד כתב גדול או קטן על הבנאדם, אילו תכונות ניתן לזהות על פי כתב היד וכדומה.

אחר כך מגיע החלק המעניין בערב, כמובן שמתחילים עם הכלה, היא כותבת מספר משפטים על דף והוא מנתח את התכונות שלה, השליליות והחיוביות, היכולות המקצועיות והאישיות שלה, הפתיחות האינטימית שלה ותוך כך הנכונות הגופנית שלה. כדי להוסיף פלפל הדף אותו כתב החתן מבעוד מועד מגיע לגרפולוג ועל פי כתב ידם של השניים הוא מנתח את הזוגיות שלהם, המשברים, הפערים והאם הם משלימים האחד את השנייה. כמובן שהכלה שואלת שאלות המסקרנות אותה והוא עונה ונותן טיפים שרק יכולים לתרום לזוגיות ולסקס ביניהם.

אחרי ניתוח מעמיק של הזוג המיוחל, הוא עובר ולגבי כל אחת מהנוכחות, הוא חושף צדדים שונים – אם בנושא הכוונה מקצועית, יכולות בתחום התעסוקתי, אינטלקטואלי, זוגיות- שזהו תחום המטריד כול בחורה, האם בן הזוג הנוכחי או העתידי הוא המתאים, אהבה, סקס פתיחות אינטימית. כמובן שכול זה נעשה בצורה עדינה ורגישה, כי לפעמים התשובות הן לא בדיוק מה שהבחורה רצתה לשמוע, או שידעה והחליטה להעלים עין מתכונה כזו או אחרת. ההפעלה אורכת בין שעה וחצי לשעתיים בדרך כלל.

היתרונות בהפעלת גרפולוגיה

מה שבטוח שערב מסוג זה הוא בלתי נשכח, אומנם לפעמים נאמרים דברים קצת לא קלים, אבל צריך לקבל הכול בפרופורציה הנכונה. זהו ערב מצחיק ומשעשע בו הבנות מגלות דברים שבחיים לא ידעו האחת על השנייה. הכלה מגלה עוד קצת דברים חיוביים על בחיר ליבה.

כמובן שאם מוסיפים גם אלכוהול אז הערב הופך למהנה אף יותר. זהו ערב לא שגרתי ושונה מאוד, כול אחת יוצאת עם כלים ובעצמה תוכל לנתח מעט לפי הכתב יד של אנשים, זו גם חוויה של פעם בחיים, כי כמה פעמים יוצא ללכת לגרפולוג ולקבל ניתוח אופי וכלים שיעזרו בעתיד אם מבחינת זוגיות ואם מבחינת תעסוקה.

יש תחומים רבים שאפשר להגיע אליהם דרך גרפולוגיה ואם אפשר לעשות זאת בערב בנות, מהנה ונחמד אז למה לא? זו לא עוד מסיבה רגילה שכעבור זמן מה שוכחים אותה, אלא מסיבה שתלווה כול אחת ואחת מהבנות.

כמובן שמומלץ להביא מצלמת וידאו להנציח ערב שכזה, ערב שבו נחשפים סודות רבים על כול אחת ואחת מהחברות וגם ככה אפשר אחרי תקופה מסוימת לשוב ולראות אם אכן הגרפולוג צדק במה שאמר או שלא. לאלו שאינן מאמינות בדברים מסוג זה וחושבות שזו אחיזת עיניים, אחרי הפעלה שכזו הן כבר תחשובנה אחרת ואם לא אז לפחות הן חוו ערב כייפי, מהנה ומצחיק. והכי חשוב שהכלה תהנה כי אחרי הכול המסיבה נועדה בשבילה. אז למי שאוהבת מסתוריות ורוצה ללמוד על עצמה קצת יותר זוהי ההפעלה המתאימה בדיוק בשבילה.