הרעיונות הכי חמים למסיבת רווקות בעונת הקיץ

סדנת שייקים וקוקטיילים קיציים

אין הרבה יותר טובים ומרעננים משייק פירות עשיר ומשובח או קוקטייל מרענן. מבחינת הרעיונות הכי חמים למסיבת רווקות בעונת הקיץ, הרעיון הזה חייב תוספת של אלכוהול לשחרור האווירה. ניתן להזמין סדנא מקצועית להכנת שייקים וקוקטיילים אלכוהוליים על בסיס פירות ומשקאות מרעננים מתאימים לקיץ, כמובן שאפשר לכלול גם אפשרויות לא אלכוהוליות עבור אלו שממש לא שותות. מדובר על הפעלה מהנה, טעימה, מושלמת ליום חם או לערב לח ומהביל שבו נפגשות כל החברות למסיבה מהנה. בנוסף זוהי סדנא שימושית שניתן לקחת ממנה ידע מעשי להמשך ולהכנת שייקים משובחים בכל השנה.

מסיבת בריכה

מה יותר מתאים ביום קיץ חם מאשר בילוי נשי משותף בבריכה? כולם עם בגדי ים, אוכל טוב, שתייה איכותית ושלל הפעלות או אטרקציות המתאימות למסיבה – כאשר כשהכול הופך חם ודביק מדי אז פשוט קופצים לבריכה להתרעננות. אם מדובר על מסיבה גדולה אפשר ממש לשכור את הבריכה לכמה שעות או בשעות הערב – למשל בריכות של קיבוצים וכדומה. אם מדובר על מסיבה אינטימית יותר אז אפשר לשכור וילה פרטית עם בריכה או לתפוס פינה שקטה ופרטית בבריכה נעימה ואיכותית כלשהי.

אפשר בהחלט לשלב לפני מסיבת הבריכה והרחצה במים הקרירים בילוי משותף בספא או איזושהי פעילות מהנה ומשותפת לפני שמתחילים לחמם את העניינים.

מסיבת רווקות אתגרית בשטח

מבחינת הרעיונות הכי חמים למסיבת רווקות בעונת הקיץ אפשר ללכת על משהו מקורי ולא נפוץ בתחום זה, מסיבה שהיא למעשה טיול או פעילות אתגרית בשטח. יום של גיבוש והנאה נשית אדירה. אפשר למשל לצאת כולן לצפון לשייט קיאקים או רפטינג משותף שבסיומו ארוחה משובחת במסעדה, טיול טרקטורונים משותף עם אוכל מעולה שכל אחת הביאה מהבית או מקייטרינג, סנפלינג אתגרי המורכב רק ממשתתפות, טיול סוסים מרתק וייחודי עבור כל המשתתפות וכן הלאה. עם שלל רעיונות והפעלות אתגריות, בהתאם לאופי הקבוצה, כמות המשתתפות וכדומה.

כאשר בוחרים באפשרות הזו למסיבת רווקות בקיץ, יש לברר עם כולן האם פעילות מקורית כזו מתאימה להן, שאין למישהי מגבלות שיפגעו בהנאה או בהשתתפות שלה וכיוצא באלו עם פרטים טכניים על הפקת יום פעילות שכזה.

מסיבה על המים

בדומה לאפשרות של מסיבת רווקות בבריכה, הקיץ הוא העונה המושלמת למסיבה על חוף הים או לחופי הכנרת למשל. כל הבנות יוצאות יחד ליום, אחה"צ או ערב ליד המים, שתייה, מוסיקה, אוכל משובח שמכינים במקום או מביאים מראש, פעילויות חברתיות מתאימות כגון סקסולוגית, מיסטיקאיות או ריקודי בטן למשל וכמובן כניסה למים כאשר חם מדי.

רעיונות נוספים למסיבת רווקות בקיץ

יום קניות משותף: כשבחוץ חם ובלתי נסבל, אפשר לארגן מסיבת רווקות שמהותה סיבוב קניות משותף ומהנה בקניון ממוזג או באזור קניות מתאים אחר. אפשר לקנות יחד או שרק הכלה המיועדת תקנה (במימון החברות) וכל אחת תציע לה וכן הלאה. לסיום ניתן לשבת יחד במסעדה ולשלב שלל רעיונות נוספים.

חשפנים: מסיבת רווקות עם חשפנים היא תמיד עניין לוהט במיוחד, לכן גם עבור הרעיונות הכי חמים למסיבת רווקות בעונת הקיץ זו בחירה מתאימה ופופולארית.