ימי פינוק וספא למסיבת רווקות

כולנו מחכים ליום של חופש. יום שבו נוכל לצאת ולבלות, ללכת לים, לפגוש חברים ולעשות המון דברים שאין לנו זמן אליהם ביום יום. כשאני שואלת את אמי, או יותר נכון את רוב חברותיי , רובן מעדיפות את זמנן הפנוי כזמן למנוחה ומרגוע. מה יותר הולם לאירוע של מסיבת רווקות , אירוע של תענוגות ופינוק משילוב של יום פינוק וספא. את כל הלחץ שלפני, את כל הרעש והעומס מחליפים לכמה שעות רגעי אושר ותענוגות המגע הפיזי הנעים והמרגיע. פינוק וספא במסיבת רווקות – הפינוק המושלם..

כול אישה ממתינה בקוצר רוח ליום הגדול בחייה – לחתונה שלה, לאחר שבן הזוג הציע נישואים מתחיל המרוץ לקראת היום הזה וככל שהתאריך הולך ומתקרב כך הלחץ הולך וגדל, שהכול יתבצע על הצד הטוב ביותר, האולם, השמלה, הצלם, התקליטן וכדומה. ומה יותר טוב מלהקפיא לרגע את הזמן, לשחרר מתחים ולהירגע? לכן המציאו את מסיבת הרווקות ערב אחד ממש סמוך לחתונה בו כול תשומת הלב מופנית לכלה וכול חברותיה משנסות מותניים ונרתמות למשימה החשובה והיא לעשות כיף לכלה, לגרום לה לשכוח את מה שמטריד אותה והעיקר שתהיה מאושרת ואם הן הצליחו לעשות כן, גם אם רק למספר שעות הרי שהמטרה הושגה. הפתרון הטוב ביותר למסיבת רווקות באווירה מפנקת ומרגיעה הוא כמובן יום פינוק או יום ספא.

קצת טיפים לפני הכול:

  1. טיפ ראשון – יש לעשות הערכת מצב בנוגע למספר הבנות שהולכות להשתתף במסיבה היות ולימי פינוק או ספא לא מתאים מספר רב של בנות, בדרך כלל מומלץ עד כ- 10 בנות לכל היותר, כך שאם מספר הבנות הינו רב יותר עדיף לבחור בהפעלה אחרת.
  2. טיפ שני – יש לערוך סקר מקיף ולהשוות מחירים, היות וההיצע להפעלות מסוג זה הוא רב אך יחד עם זאת מדובר בעניין לא כל כך זול, לכן עדיף להסתפק בחבילת פינוק איכותית ומהנה ולא להגזים עם כל מיני תוספות שתייקרנה מדי את המחיר.
  3. טיפ שלישי – מומלץ לבחור ביום פינוק או ספא הכוללים גם אוכל ושתייה, כך כול הבנות תגענה כמו מלכות ולא תצטרכנה גם להוציא כסף על אוכל ושתייה.
  4. טיפ רביעי – יש לזכור שמרבית המקומות מספקים שתייה קלה וחמה ועל כן כדאי להביא אלכוהול בנוסף, זה רק יתרום לשחרור ולאווירה.
  5. טיפ חמישי – יש לבחור את הקונספט האם זו תהיה מסיבה פרטית בספא (בדרך כלל אורך המסיבה הוא כ- 5 שעות), לשכור סוויטה ללילה או לערוך את הכול דווקא לפני הצהריים ולקנח בארוחת צהריים טובה.
  6. טיפ שישי – בכול חבילת פינוק/ ספא הכלה זוכה כמובן לטיפול אקסטרה שאותו בוחרת בתיאום מראש מארגנת המסיבה, לכן באם היא לא יודעת מה הכלה אוהבת עדיף לה לרחרח מעט כדי שזו לא תתבאס או תקבל עיסוי באזור בו היא שונאת שנוגעים.

הערב הגדול

לאחר כול ההקדמות אפשר להתחיל בערב של שכרון חושים. הפעלת יום פינוק/ ספא למסיבת רווקות היא המרגיעה והמענגת ביותר. כול הבנות נפגשות בספא שנסגר עבורן למספר שעות, ממש מסיבה פרטית, כבר מההתחלה הן מקבלות חלוקי מגבת ונעלי בית בכדי להיכנס לאווירה נינוחה, מרגיעה ומפנקת. הן עורכות סבב היכרות קצר ביניהן כאשר הן יושבות בלובי או בפינות זולה הקיימות בספא, כאן זה פחות קריטי לאירוע עצמו באם הן יכירו לעומק או לא, גם כי באופן טבעי במהלך כול השעות הללו בבילוי כל כך אינטימי הקרבה תגיע מעצמה, והיות ולא מדובר בערב ארוך כל כך או הפעלה בחדר סגור זה לא ישפיע על ההתנהלות.

לאחר מכן כול אחת תהנה מעיסויים למיניהם כדוגמת צוואר, כתפיים, כפות רגליים או טיפול יופי לפנים (קצת כואב לבעלות ניסיון) מפנק ומרענן(הכול כמובן בהתאם לתקציב שתוכנן מראש). משך העיסוי בערך כחצי שעה. הפריבילגיה כמובן ניתנת לכלה ראשית היא בוחרת באיזה עיסוי היא מעוניינת ושנית אורכו הוא רב יותר בערך כ- 50 דקות. אחרי הכול היא גולת הכותרת של ערב זה. היופי בהפעלה מסוג זה הוא שכאשר שתי בנות מקבלות עיסוי השאר יכולות ליהנות מג'קוזי חופשי עם שמנים ומלחים, סאונה יבשה, פילינג גוף ממריץ ומרענן, חדרי שאנטי וכמובן אל לשכוח אוכל הכולל בדרך כלל גבינות וירקות, בורקסים, שתייה קלה וחמה וכמובן יין.

מומלץ להביא אלכוהול נוסף מה שנקרא כדי להתחמם.

מסיבת רווקות שכזו היא בעצם פאוזה מחיי היום יום, סוף סוף האישה וצרכיה במרכז כול השעות הללו מוקדשות אך ורק עבורה הפינוק, הרוגע, העיסויים רק מחדשים את הכוחות, בפרט של הכלה שגם ככה נמצאת תחת לחצים עצומים לקראת החתונה, הרי לא קיים דבר כזה כלה אדישה שכול הארגונים עוברים לידה. לא תמיד צריך ללכת על הפקה גרנדיוזית, מקורית והמונית, אפשר ולעיתים אף מומלץ ללכת לכיוון האינטימי, השקט והסולידי של קבוצת החברות הטובות ביותר של הכלה המתכנסות לערב של שכרון חושים. כמובן הכול תלוי באופייה של הכלה אם הפעלה מסוג שכזה מדברת אליה או כלל לא.

מה שבטוח שלאף אחת מהבנות לא תהיינה תלונות על ערב שכזה. נהפוך הוא – גם אם מדובר בבנות שלא הכירו אחת את השנייה לפני היות והזמן בג'קוזי, בסאונה וכדומה הוא השובר את הקרח ויוצר את האחווה הנשית, כך שכשכולן תפגשנה בחתונה התחושה תהיה כאילו הן מכירות זה הרבה שנים. יש לציין כי מומלץ לא להסריט במצלמת וידאו ערב מסוג שכזה, זה יכול לגרום למספר בנות למבוכה וחוסר נעימות.

אם הכלה עדיין תישאר עם טעם של עוד או שבכול זאת צריכה להתפרק אפשר אחרי הבילוי בספא לקנח בפאב לדרינק או שניים או ללכת למועדון ולפזז קצת. אחרי הכול מסיבת רווקות יש רק פעם בחיים(בתקווה).