קרדיט: unsplash.com

מי שמע פעם על ג'ון דל ווצ'ינו? קרוב לוודאי שאף לא אחד מכם, את המורשת שלו מכיר כל ילדון בגיל הגן בכל מקום בעולם. כן, אלו הם הבלונים. בלונים התחילו את דרכם בתעשיות שונות ואיכשהו הגיעו לעולמם הצבעוני של הילדים, בתור משחק עליז ומלא חיים, מתנפח, מתנפח, מתפוצץ בקול רעש גדול והופ- לוקחים בלון חדש ומתחילים הכל מהתחלה. ג'ון דל ווצ'ינו היה הראשון לזהות את הפוטנציאל העצום הטמון בגומי המתנפח הזה דווקא בתחום העיצוב והסטייל, והביא לעולם את טרנד השילוב בין בלונים למתנות, סידורי פרחים, עיצובים שונים וכל מה שאנחנו מכירים היום טוב כל כך. איך זה התרחש ומה עוד אפשר לעשות מבלונים? בואו איתנו למסע בעקבות עברם ועתידם של בלונים בירושלים. היעד הוא כמובן- פיונה שלנו.

בלונים מהרגע הראשון

בתחילה כאמור הגומי המתנפח היה בשימוש בתעשיות מגוונות, לצרכים טכניים קרים ביותר, מחקרים, פיתוחים ועוד. לפני קרוב למאה שנה הגה אי מי את הרעיון המבריק הזה- לערוך לחומר הסבה מרגשת לעולם של כיף וחוויה. כיום בלונים נתפסים בקונוטציה של כל אחד מאיתנו באווירת חגיגיות ועליזות, בעיקר עם נופך מתוק של ימי ילדות שובבים וחסרי עול שלא ישובו. מאוחר יותר, בשנות הארבעים של המאה הקודמת, עם פרוץ בלוני הנקניק הצרים והארוכים, החלו עיצובי בלונים בסיסיים, כם אותם אנו מכירים מהגנון כנראה. "כתר", חיות שונות ומשונות ועוד יצירות שניפחנו, סובבנו בלון סביב בלון והכנו בעמל. ככה נראו בלונים בירושלים לפני מספר עשורים לא רב.

הפריצה לעולם העיצוב

לפני לא הרבה יותר משלושים שנה הגה ג'ון דל ווצ'ינו את הרעיון המבריק- לרתום את עולם הבלונים הילדותי לפריט עיצובי חדיש שימלא את החסר בצבע בעולם העיצוב המודרני. מאז החלו הבלונים להיכנס בהדרגה לתחום העיצובים, בתחילה כעיצובים פשוטים המלווים מתנות יוקרה, ומשם והלאה לעיצובים מורכבים ומלאי יוקרה עד לאולמות אירועים, מיצגי עסקים הגדולים בעולם ועוד היד נטויה. הבלונים של היום אינם רק בלונים, הם פריט סטייל לכל דבר ועניין. תוכלו למצוא אותם בזרי בלונים מרהיבים, שערים וכניסות לאולמות, מוצגים מלאי השראה של דגמים מרהיבים, ובעצם משמשים כחומר גלם מושלם ליצירת כל מה שנרצה.

בלונים מעוצבים

גם שוק הבלונים עצמו מתרחב ללא הפוגה. בלונים מטאליים, בלונים מודפסים, בלונים בצורות מגוונות ועוד המון אפשרויות, שיהפכו את המשלוח שלכם למשהו נדיר ויוצא דופן שאיש לא יוכל לפספס. מזמינים אתכם לפיונה להתרשם מקולקציית בלונים בירושלים שלנו.