לא חייבים לטוס ליוון על מנת לקיים חתונה יוונית חלומית
קרדיט: avi-tubi.com

יוון מדינת החוף האירופאית, בעלת האיים היפיפיים, הניחוחות והטעמים הקסומים, המוזיקה היוונית השמחה, אווירת החופש והטברנות, הינה אחת מהיעדים הפופולאריים והאהובים ביותר על ידי הישראלים. אם גם אתם מתחברים מאוד לסגנון היווני הקסום ומתכננים חתונה בקרוב, בכתבה הבאה ניתן מספר טיפים לחתונה בסגנון יווני ייחודית יפה ומרשימה.

חתונה יוונית- חתונה ייחודית ובלתי נשכחת

על מנת לארגן חתונה בסגנון יווני שלא תשכח מומלץ לא להסתפק רק במוזיקה יוונית לאירועים, אלא לתכנן אווירה יוונית שלמה, כיצד? להלן מדריך קצר לארגון חתונה יוונית מושלמת:

עיצוב החתונה- ראשית על מנת לעצב חתונה יוונית יפה ומרשימה, עליכם לעצב את האירוע בצבעים לבנים ובגווני כחול ותכלת. מומלץ ורצוי לשלב פרחים צבעוניים כמו פרחים ורודים, צהובים או אדומים.

האכול באירוע- ראשית ניתן להזמין קייטרינג לאירועים המספק אוכל יווני, אך אם אתם לא בטוחים כי מרבית האורחים ישמחו לאכול קייטרינג יווני, הישארו עם תפריט קייטרינג רגיל, אך שלבו דוכני מזון או שתייה בסגנון יווני. כך ניתן לשלב דוכן יווני המספק משקאות כגון אוזו, או דוכן מזון יווני בקבלת הפנים.

אטרקציות ואווירה- כמובן שעל מנת להעניק לאורחים ולחתונה אופי ואווירה שמחה של חופשה יוונית, יש להשכיר  להקה יוונית מקצועית, אשר תספק מוזיקה יוונית כמיטב המסורת היוונית הכוללת נגינה בבוזוקי ושאר כלי נגינה יוונים.

שבירת צלחות- שבירת צלחות הינה מנהג יווני הכולל השלכת צלחות לרצפה בעת אירועים חגיגיים. ניתן להכין עמדה מראש הכוללת צלחות המיועדות לשבירה כמיטב המסורת היוונית, פעילות זאת ייחודית ומהנה וללא ספק תיתן תחושה של טברנה יוונית. שימו לב במידה והנכם מתכננים זאת עליכם לדבר טרם עם בעלי האולם או הגן בו יתקיים האירוע.

מחפשים זמר יווני ישראלי מומלץ?

 מחפשים זמר כניסה לחופה בסגנון יווני? אבי טובי הינו זמר ישראלי יווני מקצועי, המופיע במגוון רחב של אירועים שונים. לפרטים נוספים ניתן להיכנס לאתרו של אבי טובי ולהאזין לקולו ויכולות השירה שלו : https://avi-tubi.com/ .