הרמת כוסית שהעובדים לא ישכחו עם מגשי האירוח של Munier
קרדיט יחצ

בתי עסק רבים נוהגים לערוך אירוע הרמת כוסית לעובדים שלהם, בין אם זה באופן קבוע, למשל בראש השנה, פסח או בחגים אחרים, ובין אם זה באופן מזדמן כשרוצים לציין נקודת מצוין מיוחדת, למשל, בסיום פרויקט, כשהעסק זוכה במכרז חשוב או במקרים אחרים.

במקרים רבים, בוודאי בבתי עסק בהם חשוב לבעלים או למנהלים לצ'פר את העובדים שלהם בצורה מיוחדת, ידאגו שהרמת הכוסית לא תהיה פשוטה. היא לא תכלול רק כוס יין עם חטיפים או סלטים סטנדרטיים, אלא הם ירצו לספק להם מנות מיוחדות, דברים שהעובדים לא כל יום נחשפים אליהם ולא זוכים ליהנות מהם בכל מקום.

לשם כך, הם יזמינו מגשי אירוח איכותיים, אקסקלוסיביים. לכן הם יפנו אל קייטרינג Munier, אשר מציע ללקוחות שלו תפריט נרחב ומגוון של מגשים לאירועים שונים, כולל עבור הרמות כוסית בעסק או בכל מקום אחר.

הייחוד של מגשי אירוח של קייטרינג Munier, בא לידי ביטוי לא רק במגוון הרחב, אלא גם באיכות חומרי הגלם מהם עשויות המנות השונות, אופי ההכנה, אופי ההגשה, הטריות של המרכיבים השונים, וכן מידת התאמתם למגוון רחב של אירועים, בין אם מדובר על הרמת כוסית לעובדים ובין אם מדובר על אירועים הרבה יותר גדולים.

כיצד בוחרים מגשי אירוח לאירוע הרמת כוסית?

לפני שעורכים אירוע הרמת כוסית, צריך להחליט כמובן אילו מגשי אירוח מעוניינים להזמין מהחברה. לשם כך, צריך לבחון תחילה, לשם מה עורכים אירוע זה. האם מדובר בהרמת כוסית לכבוד חג מסוים, או לכבוד אירוע מיוחד. ניתן למצוא מגשים שמותאמים ספציפית לראש השנה, פסח וחגים אחרים, בדיוק כפי שניתן למצוא מגשי אירוח שמתאימים להרמות כוסית לרגל מאורע מיוחד, כזה או אחר.

מעבר לכך, צריך להחליט על סוגי מגשים על פי שעת האירוע. ניתן למצוא מגשים שמתאימים יותר לבוקר, לצד מגשים שמתאימים לארוחת צהריים או לערב. אפשר גם לשלב בין סגנונות שונים, כך שהעובדים יוכלו להחליט, מה הם מעדיפים לאכול.

עוד נקודה שאפשר להתייחס אליה היא, האם להזמין מגשי אירוח בסגנון מסוים, למשל, כריכים ומאפים, או מגשי אירוח שכוללים מגוון של פריטים מסוגים שונים, ואז העובדים יוכלו ליהנות מבחירה רחבה ומגוונת יותר.

אילו מגשי אירוח ניתן למצוא אצל קייטרינג Munier

כאמור, קייטרינג מונייר מציע תפריט עשיר של מגשי אירוח שיכולים להתאים למגוון רחב של אירועי הרמת כוסית או כל אירוע אחר. בין היתר, ניתן להזמין מגשים עם כריכים, מאפים חמים וקרים, סלטים (כולל סלטים אישיים), מנות טבעוניות, מנות ללא גלוטן, קינוחים, מעדנים, מגשי פירות וכוסות פירות אישיים ועוד.

חשוב לציין, כל המנות הן כשרות (חלביות), כולן עשויות ומוכנות על ידי צוות החברה, וכאמור כוללות אך ורק חומרי גלם טריים, ברמה הגבוהה ביותר שניתן למצוא בשוק.