קרדיט לתמונה: elali.co.il

יש לך אירוע שהולך ומתקרב? את עסוקה עד מעל הראש בתכנון וארגון האירוע, בין אם מדובר על חתונה של אחד הילדים (שכבר לא בדיוקי ילדים) או בת/ר מצווה? אין ספק שאירועים מסוג זה הם בסופו של דבר כיפיים ומשמחים אך הדרך מתחילת התכנון ועד לאירוע עצמו היא ארוכה. אחד הדברים שמעסיקים לא מעט אותך כאמא שתעמוד לצד אחד הילדים הוא ההופעה שלך. את צריכה להיראות במיטבך אך עם זאת רוצה  כמובן שהדבר לא יבוא על חשבון הצניעות. היום ניתן למצוא שמלות ערב מקסימות שמקפידות על צניעות, במיוחד כשזהו בוטיק שמלות ערב צנועות, בוטיק המתמחה בשמלות שיהיו חגיגיות, יפות, אלגנטיות ואופנתיות ולצד כל אלה גם צנועות.

שמלות צנועות ומלאות בסטייל

אם בעבר סטייל וצניעות לא הלכו תמיד יחד ונשים המקפידות על לבוש צנוע ידעו שהדבר יבוא במידה כזאת או אחרת על חשבון היותן אופנתיות ולבושות בסטייל, היום נראה שאפשר גם אחרת, במיוחד כשזהו בוטיק שמלות ערב צנועות המתמחה בז'אנר של שמלות ערב שיש בהן הקפדה על הכללים. למעשה, מה שהופך שמלת ערב להיות מוגדרת בתור צנועה  הוא הקפדה על עניין המחשופים ואורך השרוולים. מעבר לכך השמלה עשויה בקפידה תוך הדגשת הצללית הנשית על הקימורים שבה, שילוב בין אזורים בהם ישנה הדגשת הקו לבין אזורים בהם ישנו טשטוש או כאלה בהם השמלה נשפכת. שמלת ערב צנועה יכולה להיות גם בגזרות שונות, משמלה הדוקה ועד שמלה נשפכת. הכל בהתאם לרצונה ולטעמה של הלקוחה.

אופנתיות שלא באה על חשבון הנוחות

מעבר לנושא הצניעות שהוא כמובן קו מנחה בעבודתו של בוטיק שמלות ערב צנועות, ישנה במקום כזה הקפדה על שימוש בבדים איכותיים שיתנו ללובשת את השמלה תחושה נוחה, רכה ומלטפת. השמלה תהיה עשויה כך שיהיו בה סגירות נסתרות ותפרים מיושרים הממוקמים בדיוק במקומות הנכונים כך שמצד אחד לא יציקו או יפריעו ומצד שני יחמיאו ויוסיפו לגזרת השמלה. במקום שמוקדש כולו לשמלות ערב יוקרתיות וצנועות ניתן כמובן הכבוד לכל אישה, לכל גיל ולכל מבנה גוף. כפי שהיום כבר מגלים, אישה יכולה להיות יפהפיה בכל מבנה גוף ובכל משקל, במיוחד כשהיא לובשת שמלה המתאימה לה בדיוק, כזו שצד הצניעות מבליטה את הצדדים הנכונים ומטשטשת את החלקים הפחות מחמיאים שישנם אצל כל אחת ואחת.

סטודיו אלה לי הוא סטודיו בוטיק המתמחה בשמלות ערב צנועות המותאמות מצד אחד לדרישות הדת ומצד שני לא מוותרות על יופי והבלטת המבנה הנשי והכל תוך הקפדה על נוחות. מוזמנות ליצור קשר.