גני אירועים כפריים

בחירת הלוקיישן לאירוע פרטי כמו חתונה, בר מצווה, ברית או אירוע עסקי כמו כנס מקצועי, יום עיון, אירוע חברה או השקעת מוצר היא הבחירה שבסופו של דבר נותנת את הטון של האירוע כולו ובעלת משקל לא קטן בהצלחתו. טרום שלב בחירת הספקים (הצלם, התקליטן, המעצב או המאפרת בתחום איפור כלות או איפור ערב), כדאי להשקיע זמן ומאמצים לטובת בחירת המקום שאינה פשוטה לאור היצע המקומות האופציונאליים הפועלים בשוק המציעים לוקיישן אורבני בעיר אל מול אפשרויות של נוף כפרי. האפשרות של אירוע בעל אופי כפרי בסביבה טבעית היא מהמבוקשות כיום, כאשר ניתן להפיק אירוע מוצלח ומרשים בגן אירועים בסגנון כפרי המציע אווירה פסטוראלית וייחודית. להלן מספר יתרונות שיש לגני אירועים כפריים כלוקיישן לאירוע הבא:

גני אירועים באווירה פסטוראלית

אחד היתרונות הבולטים שיש לגני אירועים באזורים כפריים מתייחס לעובדה כי אלה מבודדים באופן יחסי כך שאורחי האירוע יוכלו ליהנות מאירוע נטול הפרעות חיצוניות והרחק מהרעש וההמולה המאפיינים את העיר, כולל האוויר הלא נקי, רעשי המכוניות וכיוצא בזה. כבר בכניסה לגן האירועים ניתן ליהנות מהשלווה והרוגע שהמקום משדר. הצמחייה מושקעת ורחבת הדשא, מזרקות, בריכות מעוצבות ומושקעות, מפלים, גשרים, פינות זולה עם פופים, נדנדות, ערסלים, פינות קפה מעץ בסגנון כפרי וכל היתר תורמים לא מעט לצבעוניות של הגן והופכים את האירוע המתקיים תחת כיפת השמיים לפסטוראלי, מפואר ומהודר כאחד. במיקום שכזה ניתן לקיים אירוע באווירה משפחתית וחמימה גם כשמדובר באירוע גדול הכולל כמות משמעותית של אורחים.

גני אירועים ללא הפסקה

גני אירועים הכוללים בנוסף לגן עצמו גם מתחם מקורה מתאימים לאירועים כל השנה. מדובר ביתרון משמעותי המאפשר לוקיישן מגוון ועשיר לאירועים מכל סוג שהוא בכל ובכל מועד. קיימת אפשרות לעריכת החלק הראשון של האירוע בגן עצמו תחת כיפת השמיים, לוקיישן מוצלח ביותר למעמד קבלת הפנים ולטקס החופה ואת המשך האירוע במתחם המקורה והממוזג, המאפשר תנאים אופטימאליים לשלב הארוחה ולריקודים ברחבה. בתנאי מזג אוויר המאופיינים בטמפרטורות גבוהות במיוחד או ימים גשומים ניתן לקיים את האירוע כולו במתחם המקורה, כאשר, בשונה מאולמות אירועים סגורים, כאן ניתנת אפשרות ליהנות מהנוף המרשים של הגן ולחזות בטבע במיטבו.

לוקיישן מרכזי ונגיש

אמנם גני אירועים כפריים במרבית המקרים מבודדים ומרוחקים מהכביש המרכזי, אך אלה עדיין ממוקמים במיקום מרכזי ונגיש עבור אוכלוסיה המגיעה ממקומות שונים בארץ. כמובן שכדאי לבחור מלכתחילה להתמקד בגני אירועים באזור מרכזי כמו למשל גני אירועים בשרון, מאחר לאלה ניתן להגיע בקלות יחסית ממקומות שונים וניתן לחסוך לאורחים את העמידה הממושכת בפקקים וטעויות בדרך לאירוע אשר יובילו להגעה מאוחרת לאחר יום מתיש בעבודה מלכתחילה וללא האנרגיות הנדרשות על מנת לשמוח בשמחת מארגני האירוע.