צילום: מארק זיהר

The Best of The Best of IMAGE
מופע מהפנט לכל המשפחה
אימאג', התיאטרון השחור מפראג מגיע לישראל עם מופע שמציג את מיטב הקטעים מתוך יצירותיו של התיאטרון במשך למעלה מ-30 שנה לצד קטעים חדשים שיעלו בישראל בבכורה עולמית. חגיגה מוסיקלית של אור צבע ותנועה כמיטב המסורת של התיאטרון הוותיק והאהוב מפראג

18 במרץ מכון וייצמן למדע -אודיטוריום מיכאל סלע בשעה 11:30
"אימאג"- התיאטרון השחור מפראג מגיע לעיר רחובות ב-18.3 במסגרת סיבוב הופעות שיתקיים בכל רחבי הארץ. המופע יציג את מיטב הקטעים מתוך יצירותיו של התיאטרון במשך למעלה מ-30 שנה לצד קטעים חדשים שיעלו בישראל בבכורה עולמית.

תרבות התיאטרון השחור היא חלק בלתי נפרד מהתרבות הצ'כית ומהעיר פראג. להקת התיאטרון "אימאג", הינה אחת מלהקות התיאטרון המוכרות ביותר בתחום והיא מזוהה עם התיאטרון השחור בפראג. הלהקה קיימת מזה 33 שנה וטבועה היטב בז'אנר ייחודי זה בו האור והחושך משחקים את התפקיד החשוב ביותר במופע. התיאטרון השחור אימאג' – מציג במופעיו טכניקות רבות ומגוונות כמו מיצגי אור ממוחשבים ומיוחדים , תפאורה ותאורות מיוחדות ואפקטים מרהיבים. כל אלו מתמזגים יחד עם מחול , אקרובטיקה, מוזיקה וקטעי פנטומימה שהופכים את המופעים של הלהקה לחוויה ייחודית.

סיפורה של להקת התיאטרון IMAGE מתחיל בשנת 1989. שני אמנים – אלכסנדר צ'יהאר ואווה אסטרובה הקימו תיאטרון עצמאי המבוסס על שילוב של תיאטרון שחור, מחול, ג'אז מודרני, מוזיקה עכשווית ופנטומימה. תוך מספר חודשים הפך התיאטרון החדש לפרויקט מוצלח ומשגשג ללא כל תמיכה מהמדינה ומאז ממשיך לשמח, לבדר ולהפתיע מיליוני צופים בכל העולם. מאז הקמתו קיים התיאטרון סיבובי הופעות בכל רחבי עולם, השתתף בפסטיבלים ואירועי תרבות בינלאומיים מובילים וזכה בפרסים רבים.

צילום: מארק זיהר

התיאטרון השחור מפראג- The Best of The Best of IMAGE
מחיר כרטיס למופע- 155-245 ₪
לרכישת כרטיסים בקופת בראבו : https://1257.kartisim.co.il
משך המופע- שעה ועשרים דקות
רחובות-מכון וייצמן למדע- אודיטוריום מיכאל סלע – 18.3 יום שבת , בשעה 11:30