בחירת פרחים צבעוניים לאירועים

כשזה נוגע לעיצוב בחתונות, נדמה כי כבר ראינו הכול.

ברוב החתונות שבהם אנחנו מתארחים, אנחנו מתהליכים בין צמחייה מושקעת, ומתיישבים לסעוד בשולחן עמוס פמוטי שנדליר ונרות גדולים.

בין כל הנוף המוכר הזה, פה ושם צץ לו עיצוב אירוע מרהיב במיוחד, אחד כזה שבהחלט תופס את תשומת ליבנו: שילוב פרחים חיים בעיצוב האירוע.

אם אתם נמצאים כעת בעת תכנון חתונה, אנו ממליצים לקרוא את הפוסט הבא, ופשוט לדמיין את יום נישואיכם כולו עטוף במעטפת של פרחים לבנים, חגיגיים ומלכותיים. רבים בוחרים ללכת על האלטרנטיבה החלופית ולעצב את החתונה בפרחים מלאכותיים מפלסטיק, אך בחלק מן המקרים התוצאה היא מראה זול ודל בזוהר. אל תתפשרו, אם כבר הולכים על קונספט מסוים, אז כדאי לקיים אותו בצורה הטובה ביותר.

פרחים טריים ומלאי זוהר

ראשית כל, חשוב לציין שמחיר חבילת העיצוב בפרחים יקר במעט מן חבילות העיצוב הממוצעות, אך ישנה הצדקה למחיר, שכן מדובר בפרחים טריים אשר מסופקים לידי המעצב ביום האירוע עצמו, מה שמבטיח שבערב החתונה הם יראו חיים ובוהקים מתמיד.

ניתן לשלב את הפרחים בצורות שונות בחתונה, למשל שדרת פרחים לאורך השביל המוביל לחופה, סידורי פרחים בשולחנות האורחים ועוד. כמו כן ניתן לשלב את הפרחים עם כלים מיוחדים, ואזות גבוהות ומעמדים יפים. פה המקום לסמוך על מעצב הבית שלנו, אשר ידע להתאים את העיצוב למקום האירוע ולטעמכם האישי.

עיצוב מרהיב לאירועים בפרחים

עיצוב שולחנות לאירועים באמצעות פרחים חיים מאפשר לא רק את היתרון של המראה שלהם, אלא גם אלמנט הניחוח שלהם.

אירוע שיש בו הרבה פרחים יתאפיין בריח נעים של פרחים טריים באוויר, ואין ספק שזה מוסיף רבות לחן שבחתונה.