אמן חושים לאירועים
קרדיט https://elemhen.co.il

מופע אמן חושים לאירועים אינו עוסק בקסמים, וחשוב להבין את הנקודה הזו. עלם חן, מנטליסט טכנולוגי ואמן טלפתיה לאירועים עסקיים ופרטיים, מציג מופע מרהיב של טלפתיה ומשחקי תודעה בטכניקות שמדהימות ומסעירות את המשתתפים.

אמן חושים לאירועים משדרג כל אירוע

מנטליזם הוא אמנות מיצג. אמן חושים לאירועים משעשע את הקהל שלו באקט המבוסס על יכולות מרתקות הקשורות לנפש. אמן החושים יוצר חווית מנטליזם שמבוססת על תעלומה אמינה, ומרכז את מומחיותו בתחום הפסיכולוגיה (קריאת שפת גוף או השפעה על אחרים) או בתחום הנפשי, באמצעות משחקי תודעה וזיכרון.

כשאמן חושים מבצע מופע קריאת מחשבות במהלך אירוע, המשתתפים מאמינים שיש לו כוחות על שגורמים לאנשים להשתאות ולהגיע למסקנה היחידה: "אוקיי, את הטריק עם הקלפים הבנתי פחות או יותר, אבל עכשיו ממש קראת את המחשבות שלי!".

זיכרון מפותח

זיכרון מפותח הוא נכס חיוני למופע של אמן חושים לאירועים. הזיכרון האנושי כולל זיכרון לטווח קצר, זיכרון לטווח ארוך וזיכרון עבודה. המנטליסט המקצועי מאמן את כל שלושת המרכיבים, ומפתח תרגילי זיכרון אישיים משלו כדי לאמן את המוח שלו.

במהלך הופעה למבוגרים או צעירים, אמן חושים לאירועים מפגין את התשוקה וההתלהבות שלו לרתק את הקהל, והקהל נדבק בהתלהבות ומרותק למופע.

אהבה לקהל

למשתתפים באירוע לא ממש אכפת אם המופע התנהל כמתוכנן או לא. הם מרותקים לחוויה המשעשעת של מסתורין נפשי, ונהנים מהופעה מצוינת, וזה בדיוק מה שהם מקבלים: ביצועים מצוינים של אמן חושים לאירועים שאי אפשר לשכוח או להבין איך הוא עושה את מה שהוא עושה.

עלם חן, מנטליסט טכנולוגי ואמן טלפתיה לאירועים עסקיים ופרטיים, עם למעלה מעשור של ניסיון בתחום, יציג באירוע שלכם, למבוגרים או צעירים, לאירועי חברה, אירועים משפחתיים, בר או בת מצוות, מופע מרהיב שירתק את הקהל, ובמיוחד את המשתתפים במופע.

אחרי כמה ניסיונות ניחושים, אנשים מפסיקים לנסות להבין מה הם רואים ואיך זה יתכן שהם רואים את מה שהם רואים, כי הרבה יותר כיף להאמין שיש דברים שאי אפשר להסביר אותם. חייגו עוד היום 0524742470