קרדיט Canva

אנחנו באים מלאי כוונות טובות, רוצים לראות ולפגוש אנשים שלא פגשנו כבר לא מעט זמן ומזמינים אותם אלינו. בגלל שאלה אורחים שאנחנו לא רואים לעיתים קרובות, אנחנו רוצים לארח בצורה יותר מושקעת. דווקא בגלל הרצון הטוב והנכונות להשקיע הרבה פעמים יש פספוס. הראש שלנו הוא לא עם האורחים אלא בהכנת האוכל. גם אם אנו מכינים אוכל מראש, גם החימום והארגון לוקחים זמן. שף פרטי עד הבית הוא בדיוק הפתרון למצבים כאלה. ארוחה שיבשל לכם שף פרטי לא רק תאפשר לכם להקדיש את כל הזמן לאורחים, אלא גם תחסוך זמן של הכנות לפני וגם הוצאות על קניות כך שבקיזוז זמן ההכנה והוצאות הקניות הדבר לגמרי משתלם. אלון ראובן פור, בעל קייטרינג שף פרטי express ישמח להגיע עד אליכם עם שלל מנות מעולות לבחירתכם.

לארגן אירועים קטנים עם שף פרטי

לילד או לילדה יש בר/בת מצווה? רוצים לחגוג יום הולדת עגול בצורה קצת יותר חגיגית? או אפילו לערוך את החתונה שלכם בצורה אלטרנטיבית עם החברים הקרובים ושהיא תתקיים בחצר הבית או בטבע? עם שף פרטי לאירועים קטנים כמו אלון ראובן פור תוכלו לחגוג במקום ובהרכב שרציתם מבלי להוציא כספים מיותרים על אולם או גן אירועים.  באירוע יוגשו מנות ברמה הגבוהה ביותר מבלי שאתם תצטרכו בכלל לטרוח. שף פרטי בעל ניסיון רב, עם דגש על אירועים פרטיים וקטנים ייקח את המושכות בכל מה שקשור לקולינריה של האירוע, יארגן את כל מה שצריך כדי שהאורחים (וגם אתם כמובן) תיהנו ממנות איכותיות ומעולות המעוצבות בצורה היפה ביותר, מוגשות בצורה אסתטית ומפנקת וישדרגו את האירוע.

מנות ללקק את האצבעות

בתור מי שכבר היו בכמה אירועים ובמיוחד חתונות אתם בטח זוכרים שהמנות הכי כיפיות וטעימות הן מנות הפתיחה, אותן מנות קטנות ומעוצבות בהן מקבלים מנה מדויקת ובכמות קטנה וכך אפשר ליהנות ממנות מגוונות. מנות הפינגר פוד, בין אם הן מנות פינגר פוד בשרי או חלבי, תפסו היטב. אין ספק שהיום בעידן האינסטגרם בו הדבר הראשון שנשים לב אליו הוא עיצוב המנה, למנות פינגר פוד יש מקום רב. המשותף לכל מנות הפינגר פוד הוא הדיוק בטעמים, בבחירת חומרי הגלם, וכמובן בעיצוב המנה בצורה אסתטית ואטרקטיבית. רק דבר קטן: עם מנות פינגר פוד באירוע שלכם אתם וגם האורחים לא תפסיקו לאכול וללקק את האצבעות. שלא תגידו שלא הזהרנו… צלצלו 052-3282470