ארוחת שף פרטי פרטית תעניק לנו חוויה קולינארית יוצאת דופן. חווית שף פרטי מיועדת לכל מי שאוהב אוכל והיא תתאים לכל סיטואציה, בשביל לקבל את חווית השף בצורה הטובה ביותר חשוב שנשים לב לפרטים הקטנים בהזמנת שף פרטי:

  • כסף- מהי העלות שאנחנו מוכנים להשקיע בהזמנת שף פרטי וטיב האיכות של המוצרים אותם נרצה בארוחה.
  • טעמים- אילו טעמים אנחנו רוצים שיהיו בארוחה, חמוצים, מתוקים, מלוחים, פיקנטיים, בשרים\חלבי, צמחוני או טבעוני.
  • ניסיון- ניסיון השף עצמו כמה ניסיון יש לשף שלנו, ואילו חוות דעת יש עליו מהאנשים שהיו אצלו.
  • כמות סועדים- חשוב שניידע מראש את השף שלנו על כמות הסועדים שיהיו בארוחה על מנת שהשף יידע להתאים את עצמו מבחינת הכנת הארוחה ומבחינת ההערכות שלו אליה.

לשם כך יש לכם את ירון חן מקים שירת הסירים, ירון עם ניסיון עשיר בתחום הקולינריה הן לימודי והן מעשי והוא יעניק עבורכם את חווית שף פרטי ברמה הגבוהה ביותר שתוכלו לקבל בתחום הקולינריות בארץ בהבטחה, תוך שמירה על שיחות מעניינות ומצב רוח יוצא דופן.

אירועים בנגיעה אישית ויוקרתית

שף פרטי לאירועים הוא אחד מהדברים העולים בתחום הקולינריה. כיום אנחנו אוהבים להשקיע באירועים שלנו ולהעניק לנו ולסובבים אותנו את חווית הקולינאריות הטובה ביותר שניתן להפיק  באירוע שלנו לשם כך נשים דגש על מספר דברים בבחירה נכונה של שף פרטי לאירועים :

  • טעמים- שלל אופציות עומדות לפניכם בין אם זה אוכל איטלקי או סיני ואפילו צמחוני וכן גם הטעמים בין אם זה חמוץ מתוק, מלוח או פיקנטי.
  • תכנון תפריט- מתי תהיה מנה ראשונה, מתי קינוחים ונעבור על הפרטים הקטנים ביותר ועל דברים ייחודים שנרצה שיתווספו לתפריט שלנו.
  • הגשה- איך שנבחר להגיש את האוכל לסועדים שלנו, בין אם זה מלצרים או מאין בופה, הדבר חשוב לשם עלויות.

פנו למומחים

בשביל לחוות את חווית שף פרטי לאירועים בצורה הטובה ביותר תוכלו לבחור בירון חן מקים ובעלים חברת שירת הסירים, ירון עם ניסיון אדיר בתחום הקולינריה הן לימודי והן מעשי והוא יעניק עבורכם את החוויה הקולינאריות הטובה ביותר שתוכלו לקבל בתחום בהבטחה, תוך שמירה על שיחות מעניינות ומצב רוח מדהים, לפרטים נוספים חייגו: 052-6655775