איך נתכנן את האירוח המושלם לאירוע משפחתי?

שוק האירועים וההסעדה ברחבי הארץ, הוא שוק עשיר וגדוש בספקים. המשימה שלנו, בעת תכנון אירוע משפחתי כמו בר מצוה, או אפילו יום הולדת, היא לבחור את הספק שיתאים לנו כמו כפפה ליד –כולל אוכל שאנחנו אוהבים, שירות ברמה גבוהה ובעיקר, שהספק יהיה גמיש ושתהיה לנו תקשורת טובה אתו. כדי לקבל שירותי קייטרינג ברמה גבוהה, אתם מוזמנים לפנות אל השף איתן קיזלר.

לבחור את חברת הקייטרינג המתאימה ביותר

  • לאירוע בר מצווה למשל, ננסה קודם כל לדייק את הצרכים שלנו, כדי שיהיה לנו קל יותר לאתר את הספק שיודע לתת להם מענה.
  • נדייק ככל האפשר במספר האורחים הצפויים להגיע, כדי שהספק יידע בדיוק למה לצפות וכדי שלא נשלם בטעות על מספר גדול מדי של מנות.
  • נחפש חברה ותיקה, שיש לה ניסיון במגוון סוגי אירועים – בעיקר עבור קייטרינג לבר מצווה, חברה כזו שתצליח לעמוד בלחצים ובציפיות ולתת לנו שרות מעולה.
  • נבדוק המלצות שנכתבו על החברה במדיה, ננסה להגיע לאירוע שלהם כדי לראות את השרות ואת המנות במציאות וכמובן נחפש חברים ומשפחה שיכולים להמליץ.
  • ואחרון חביב – נוודא שגם לצמחונים, או טבעונים, אלרגיים, או שומרי כשרות, יהיה מענה איכותי בתפריט.

המקום הקטן והמושלם לאירוע משפחתי

אפשרות שאולי הרבה אנשים לא מכירים וחבל, היא מסעדות לאירועים בצפון. מסעדות אלו מגישות תפריט שנבנה בקפידה על ידי השף של המקום, שבוחר את המנות מתוך ניסיון והיכרות עם הקהל המגיע לאירועים.

יש סיבה טובה לכך שכולם אוהבים לאכול במסעדות וכשסוגרים מסעדה במיוחד לאירוע הפרטי שלכם – היא בעצם הופכת להיות המסעדה הפרטית שלכם לכמה שעות. כשסוגרים מסעדה לאירוע פרטי, מקבלים את כל השירותים במקום אחד: אוכל מצוין, יחד עם שירות איכותי ובליווי כל מה שתרצו להוסיף לאירוע – מוסיקה, עיצוב, קישוטים ועוד.

הקייטרינג שיתאים לכם תפריט אישי לאירוע

בלב חיפה, מסתתרת לה פנינת חן שאולי לא הכרתם: קייטרינג בוטיק ייחודי ועשיר בהנהלת השף איתן קיזלר, מספק את מיטב שירותיו מזה שלושה עשורים, עומד יציב בתוך השינויים העוברים על הסצנה הקולינרית של העיר ומקפיד להתעדכן בטרנדים החשובים. שף קיזלר מעמיד לרשות לקוחותיו שירותי קייטרינג בחיפה, המותאמים אישית לכל לקוח ומספקים מענה אופטימלי לכל אירוע. צוות החברה מרכיב את התפריט באופן אישי לפי אופי האירוע, העדפות הלקוח והתקציב העומד לרשותו ומספק אפשרות גם להזמין מנות שף מוכנות עד לפתח בית הלקוח וגם מסעדה איכותית לאירועים קטנים ומוקפדים.

צרו קשר ונתחיל לתכנן את האירוע שלכם: טלפון :0524430202.