איך בוחרים צלם לחתונה?

בסופו של דבר, ביום הכי חשוב בחיים שלכם, יום החתונה, הבן אדם שאתם הולכים לראות לכל אורך היום יהיה דווקא הצלם. יום החתונה הוא יום מלא התרגשות ומלוווה לעיתים קרובות גם בהרבה לחץ לכן חשובההרגשת הנינוחת במחיצת הצלם. כמו כן, רצוי שתרגישו חופשיים ליד הצלם, גם לקבלת תמונות טבעיות וגם לקבלות תמונות מועמדות. חשוב שתהיה כמה שיותר הבנה הדדית בינכם לבין הצלם על- מנת שהצלם יבין מה חשוב לכם שיצולם ושאתם תתחברו לסיגנון האישי של הצלם אותו בחרתם.

אז תחילה חשוב להבהיר את נושא המחיר. כאשר מוציאים צלם טוב כדאי להשקיע. מאחר ואין הזדמנות שנייה לצלם את החתונה שלכם עדיף שתשקיעו בצלם לקבלת התמונות הטובות ביותר. צילום אירועים היא משימה לא פשוטה המצריכה ידע רב, מיומנות ותיחכום על- מנת לתפוס את הרגעים היפים והמיוחדים בצורה הטובה ביותר.

הדרך הטובה ביותר למציאת צלם היא דרך המלצות של חברים או קרובים. ראיתם אלבום חתונה מוצלח אצל חברים בררו מי הצלם, כך גם בעת פגישת הצלם יהיה לכם מכנה משותף. אפשרות נוספת למציאת הצלם היא דרך אתר אינטרנט, דרך בדיקה של אתר אינטרנט ניתן להתרשם מעבודותיו של הצלם. כאשר אתם מסתכלים באתר הצלם השתדלו להתמקד בתמונות המוצגות. וודאו שיש תמונות ממס' אירועים ולא מאירוע יחיד. אירוע בודד לא מעיד על איכות הצלם.

לאחר בחירת הצלם צרו עימו קשר. בתחילה בררו אם הוא פנוי בתאריך שלכם. לאחר מכן מומלץ להכין רשימת שאלות שמעניינות אותכן. צלם מנוסה יידע לענות על כל השאלות. השאלות יכולות להיות בנוגע לתנאי התשלום, לסיגנון הצילום, לטכניקות הצילום, כמה זמן נמשכים הצילומים, על האלבום, האם הצילום הוא בפילם או בדיגטלי. כמו כן, חשוב שתדונו על מידת מעורבתיכם בתהליך בחירת התמונות לאלבום התמונות.